
Jacko Meijaard Admin
Geplaatst op 25-08-2016Affiliate verantwoordelijkheid.
Beste.
Er zijn volgende zaken wat ik de laatste jaren heb geleerd.
is dat je als affiliate geen product op de post hoeft tedoen.
Zelf een product digitaal verzenden dat hoef ik niet doen.
Want ik ben een promotor ik hoef daar toch niet mijn verantwoordelijkheid te nemen.
Als de product eigenaar zijn product niet verzend?
Nou is het zo ik kreeg een mail dat iemand een product heeft besteld.
Maar niet heeft gekregen.Daar ben ik toch niet verantwoordelijk voor
is dat correct.
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
Theo Moorrees
Gereageerd op 25-08-2016Beste.
Er zijn volgende zaken wat ik de laatste jaren heb geleerd.
is dat je als affiliate geen product op de post hoeft tedoen.
Zelf een product digitaal verzenden dat hoef ik niet doen.
Want ik ben een promotor ik hoef daar toch niet mijn verantwoordelijkheid te nemen.
Als de product eigenaar zijn product niet verzend?
Nou is het zo ik kreeg een mail dat iemand een product heeft besteld.
Maar niet heeft gekregen.Daar ben ik toch niet verantwoordelijk voor
is dat correct.
Coen Olde Bijvank
Gereageerd op 25-08-2016@theomoorrees tuurlijk niet! Gewoon lekker doorsturen naar de support afdeling van het betreffende product ;)
Theo Moorrees
Gereageerd op 26-08-2016Dus ik kan zeggen ze kunnen mij niks maken..
Dan is de product eigenaar verantwoordelijk of niet.
En ook niet SharePay of PayPro.De producteigenaar moet dan kijken
of zijn systeem wel goed werkt.IK hoef alleen maar te promoten.