Naya
Naya Morabet
Geplaatst op 22-09-2020

Geen bericht van Neostrada

Ik heb gisteren rond deze tijd mijn domeinnaam geregistreerd. Ik heb tot nu toe nog geen email ontvangen van Neostrada. Het kan 24 uren duren maar niet langer. Hoe wordt dit opgelost?

Reacties (3)
  • Naya
    Naya Morabet
    Gereageerd op 22-09-2020

    Ik heb gisteren rond deze tijd mijn domeinnaam geregistreerd. Ik heb tot nu toe nog geen email ontvangen van Neostrada. Het kan 24 uren duren maar niet langer. Hoe wordt dit opgelost?

  • Eric
    Eric
    Gereageerd op 22-09-2020

    Misschien Neostrada even bellen of mailen? Je zit hier niet bij Neostrada ?

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 22-09-2020

    Zou inderdaad even contact opnemen met de klantenservice van Neostrada, dan komt het vast wel goed ;-)!

    Heb je ook niks in je spambox gehad?