Jacko
Jacko Meijaard Admin
Geplaatst op 29-04-2017

Inhoud blogberichten

Jaja, het schrijven van blogberichten gaat me al een stuk sneller af maar de zoektermen die iets te maken hebben met mijn product dat ik promoot beginnen op te raken of enorm veel in herhaling te vallen. Is het ook mogenlijk en ZINVOL om blogberichten te schrijven die eigenlijk niet veel te maken hebben met het promoten van het product maar gewoon meer informatie geven net als het product?

Groetjes Pieter-Jan

Reacties (5)
  • Pieter-Jan
    Pieter-Jan Geeraerts
    Gereageerd op 29-04-2017

    Jaja, het schrijven van blogberichten gaat me al een stuk sneller af maar de zoektermen die iets te maken hebben met mijn product dat ik promoot beginnen op te raken of enorm veel in herhaling te vallen. Is het ook mogenlijk en ZINVOL om blogberichten te schrijven die eigenlijk niet veel te maken hebben met het promoten van het product maar gewoon meer informatie geven net als het product?

    Groetjes Pieter-Jan

  • Youri
    Youri Klijn
    Gereageerd op 30-04-2017

    Dat soort berichten zijn juist cruciaal, anders ben je alleen maar bezig met verkopen en dat kan tegen je gaan werken.

    Vanuit de informatieve(re) blogs kun je intern linken naar je andere (promotie) berichten en het product zelfx

  • Pieter-Jan
    Pieter-Jan Geeraerts
    Gereageerd op 30-04-2017

    Zal ik zeker doen! Bedankt

  • Jan
    Jan M
    Gereageerd op 30-04-2017

    Wet je zeker dat ze opraken?

    Kijk is op websites van anderen in je niche. Wie staan er boven aan in Google? Waarover schrijven zij?

  • Pieter-Jan
    Pieter-Jan Geeraerts
    Gereageerd op 30-04-2017

    Heb juist even naar de concurrentie gekeken en inderdaad zij bieden zelf ook al tal van informatie. Zei Jacko in de cursus juist niet om er " omheen te lullen " ? Dus de combinatie van zowel verkooppagina's al nuttige informatie is de boodschap. Groetjes Pieter-Jan