Louis
Louis
Geplaatst op 20-04-2018

Kijken waar de “leaks”/ zwakke plekken zitten in de websites van de concurrentie

In het interview met @janm​ (geplaatst op 9 maart 2018) staat dat het belangrijk is om te kijken naar "leaks" / zwakke plekken in websites van de concurrentie.

Kan iemand dat toelichten? Misschien met voorbeelden van dergelijke "leaks" want ik kan me er niet zo veel bij voorstellen nog :)

Reacties (2)
  • Louis
    Louis
    Gereageerd op 20-04-2018

    In het interview met @janm​ (geplaatst op 9 maart 2018) staat dat het belangrijk is om te kijken naar "leaks" / zwakke plekken in websites van de concurrentie.

    Kan iemand dat toelichten? Misschien met voorbeelden van dergelijke "leaks" want ik kan me er niet zo veel bij voorstellen nog :)

  • Jan
    Jan M
    Gereageerd op 20-04-2018

    Ik bedoel hiermee eventueel zwakke plekken in de SEO structuur van berichten die op de eerste pagina in Google ranken.

    Er zijn nog genoeg artikelen (zoektermen) in vele niches die met een artikeltje van 500 woorden op de eerste pagina staan. Dat is dus een "zwakke plek" die je makkelijk kunt overnemen met de juiste strategie.

    Als jij een artikel maakt of laat maken met meer waarde dan dat artikel, ga deze op termijn ook naar de eerste pagina.

    Snappie?