Ferris
Ferris
Geplaatst op 17-02-2017

Aanmelden bij PayPro lukt niet

Ik wil mij aanmelden op paypro.nl, maar dit lukt me niet.

Hij zegt steeds dat mijn email adres niet geldig is, komt dit doordat ik een Belg ben?

Reacties (13)
  • thijs
    thijs
    Gereageerd op 17-02-2017

    Ik wil mij aanmelden op paypro.nl, maar dit lukt me niet.

    Hij zegt steeds dat mijn email adres niet geldig is, komt dit doordat ik een Belg ben?

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 17-02-2017

    Vul je je email adres met spaties in?

    Dat je in Belgiƫ woont moet geen probleem zijn.

  • thijs
    thijs
    Gereageerd op 17-02-2017

    Neen, geen spaties in mijn email.

    Al verschillende adressen geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet.

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 17-02-2017

    Kun je even een screenshot geven van welk mailadres je gebruikt en hoe je het probeert in te vullen?

    Anders even mailen naar [email protected]

  • thijs
    thijs
    Gereageerd op 17-02-2017

    email adressen die ik probeer:

    [email protected]

    [email protected]

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 18-02-2017

    Jep, zou gewoon moeten werken hoor, dus ik denk dat je iets van een spatie gebruikt of misschien een ander veld vergeet. Voor het gemak even contact opnemen met PayPro!

  • thijs
    thijs
    Gereageerd op 18-02-2017

    Gelukt, bedankt :D

  • Ferris
    Ferris
    Gereageerd op 18-02-2017

    Ik heb hetzelfde probleem, ook al meerdere adressen geprobeerd. Wat was voor jou de oplossing Thijs?

  • thijs
    thijs
    Gereageerd op 18-02-2017

    Ik heb gewoon op een andere laptop geprobeerd, heb toen een mail gekregen dat het me wel gelukt was. Geen idee wat ik anders deed.

    Succes!

  • Ferris
    Ferris
    Gereageerd op 18-02-2017

    Bedankt voor je reactie! Inmiddels op mijn laptop, tablet en telefoon geprobeerd, ik blijf dezelfde melding krijgen, heel vreemd. Heb al een mail gestuurd naar paypro, hoop dat zij me kunnen helpen.

  • thijs
    thijs
    Gereageerd op 20-02-2017

    Bij ons heeft de support het ook opgelost, zij hebben de het doorgegeven aan de IT. Binnen de 10min konden we erop.

  • pascal
    pascal rampelberg
    Gereageerd op 20-02-2017

    @ferris hey

    al gelukt aan te melden bij paypro?

    je kan steeds het supportteam van paypro ook raadplegen ..vriendelijk en rap geholpen

  • Stijn
    Stijn Member
    Gereageerd op 20-02-2017

    Je zal ook even kunnen proberen om de Cache te legen:

    Cache wissen Google Chrome:

    Klik bovenaan in de menubalk op het Blad Icoontje (3 streepjes)

    Klik op Instellingen (Settings).

    Klik onderaan de pagina op Geavanceerde instellingen weergeven...

    (Show advanced settings)

    Klik op de knop Browser gegevens wissen.. (Clear Browsing data) en een nieuw klein scherm verschijnt.

    Kies de periode die u wilt verwijderen (of voor Alle cookies, de onderste keuze)

    Klik op de knop Browser gegevens verwijderen... (Clear browsing data)