Niels Taam
Geplaatst op 02-10-2017Enormail mogelijkheden?
Hallo allemaal,
Video de video trainingen heb ik gezien hoe het mogelijk is om een e-mail (marketing) campagne op te zetten, door bijvoorbeeld op dag 1, 3 en 5 je nieuwe leden op te volgen.
Nou krijg ik van Jacko zelf ook dagelijks een berichtje, wat ik overigens heel leuk en interessant vindt, maarja wat ik vreemd vindt is dat ik mijzelf al heb aangemeld bij de AMR en dat ik via deze mails nog steeds tips & adviezen krijg om mij 'aan te melden bij de AMR' en welke voordelen dit kan bieden...
Nou vindt ik dit niet erg, maar ik kan me voorstellen dat als je iemand een product verkoopt (via bijvoorbeeld de PayPro Link), dat je follow-up via je e-mail marketing naar deze persoon om dit product te 'kopen' beter gestopt kan worden, en bijvoorbeeld een nieuwe reeks e-mail (met een ander of soortgelijk product) ingezet wordt.
Hoe lossen jullie dit probleem op, hebben jullie hier enige ervaring mee en weten jullie of het via enormail mogelijk is om bij te houden wie je product 'wel' en 'nog niet' gekocht heeft en of je vervolgens personen automatisch een nieuwe campagne kunt laten ingaan?
Ik ben benieuwd naar jullie mening! :)
Groetjes, Niels.
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
Niels Taam
Gereageerd op 02-10-2017Hallo allemaal,
Video de video trainingen heb ik gezien hoe het mogelijk is om een e-mail (marketing) campagne op te zetten, door bijvoorbeeld op dag 1, 3 en 5 je nieuwe leden op te volgen.
Nou krijg ik van Jacko zelf ook dagelijks een berichtje, wat ik overigens heel leuk en interessant vindt, maarja wat ik vreemd vindt is dat ik mijzelf al heb aangemeld bij de AMR en dat ik via deze mails nog steeds tips & adviezen krijg om mij 'aan te melden bij de AMR' en welke voordelen dit kan bieden...
Nou vindt ik dit niet erg, maar ik kan me voorstellen dat als je iemand een product verkoopt (via bijvoorbeeld de PayPro Link), dat je follow-up via je e-mail marketing naar deze persoon om dit product te 'kopen' beter gestopt kan worden, en bijvoorbeeld een nieuwe reeks e-mail (met een ander of soortgelijk product) ingezet wordt.
Hoe lossen jullie dit probleem op, hebben jullie hier enige ervaring mee en weten jullie of het via enormail mogelijk is om bij te houden wie je product 'wel' en 'nog niet' gekocht heeft en of je vervolgens personen automatisch een nieuwe campagne kunt laten ingaan?
Ik ben benieuwd naar jullie mening! :)
Groetjes, Niels.
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 02-10-2017Hi Niels,
Dit kun je gewoon in Enormail ook instellen hoor, heb ik ook gedaan maar is bij jou dus blijkbaar niet goed gegaan (of je hebt je onder een ander mailadres aangemeld als 'klant').
Je kunt het in ieder geval zo instellen dat als iemand zich aanmeld voor een bepaalde lijst, ze uit de 'oude' lijst verwijderd moeten worden.