
Anne Wildiers
Geplaatst op 03-12-2017Contact pagina menu
Bestaat er een video over hoe ik een contact pagina in het menu kan aanmaken ?
thanks,
Anne
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
Anne Wildiers
Gereageerd op 03-12-2017Bestaat er een video over hoe ik een contact pagina in het menu kan aanmaken ?
thanks,
Anne
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 03-12-2017Een contact pagina is 'gewoon' een andere pagina. Je kunt dus een pagina aanmaken, en deze bij Weergave > Menu's in je menu zetten.
Check https://forum.internetsuccesgids.nl/conversations/feature-contact-formulier over hoe je een contactformulier kunt maken.
Anne Wildiers
Gereageerd op 03-12-2017Great! Bedankt.
Contact pagina aangemaakt. Nu vul ik dit in en ik krijg geen reactie in mijn mailbox. Moet ik mijn mailadres niet ergens toevoegen ?
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 03-12-2017Yes! Die kun je bij de instellingen van het contactformulier (van Contact Form 7) instellen!
Anne Wildiers
Gereageerd op 03-12-2017Thanks. Ik heb dit geprobeerd in het 'to' veldje (mijn emailadres invullen) maar dan krijg ik een foutmelding bij het 'from' veldje
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 03-12-2017Welke foutmelding krijg je dan precies? De [naam] (etc) wat er dan staat?
Anne Wildiers
Gereageerd op 03-12-2017Deze melding:
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 03-12-2017Kun je proberen om daar alleen [naam] te zetten?
Mocht dat het niet zijn, dan tag ik @leongotje even, zodat hij kan zeggen wat je hier moet doen.
Anne Wildiers
Gereageerd op 03-12-2017Zo bedankt voor je antwoorden Jacko maar enkel naam geeft ook die error...
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 03-12-2017Dan nog één oplossing, en dat is om: [your-email] of [email] te gebruiken.
Léon Gotjé
Gereageerd op 03-12-2017Als het goed is, is het een warning en geen error. Dit heeft er mee te maken dat je een email adres gebruikt dat niet actief is op dat domein. Kan geen kwaad aangezien je zelf de ontvanger bent.
Anne Wildiers
Gereageerd op 04-12-2017Super, ik heb het bericht ontvangen, wel in mijn spam...
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 04-12-2017Dat is (helaas) een mail probleem waar wij zelf weinig aan kunnen doen ;-).
Je kunt de ontvangen mail wel markeren als niet-spam, dat helpt voor mailproviders om je mail gewoon in de inbox te versturen.