Rober
Rober Leeuwenburg
Geplaatst op 06-05-2021

Werking Marketheme (was: Graag reactie.)

Inmiddels zijn we weer een dag verder , had geen uitleg meer gehad hoe nu verder?

Zoals ik al aangaf kun je in marketheme niets meer opslaan of updaten, het systeem doet niets!

Hoogstwaarschijnlijk staat er iets niet goed ingesteld? Het enigste wat ik veranderd heb is een logo bij gravatar ingesteld!

Op de site is plotseling het menu van Nieuws verdwenen, bij instellingen is het nieuws blokje ineens verdwenen? Waardoor uiteraard in het submenu het nu ongeldig word verklaard en aangepast dient te worden! Uiteraard kan dit niet omdat het systeem niet update of opslaat.?

Wat is er niet goed aan? Wat moet ik anders instellen om in het systeem te kunnen werken? Berichten/blogs kunnen schrijven zou wel handig zijn.

Providers en google is allemaal oke, heb er voorheen ook geen problemen mee gehad. Maar zou graag willen dat het marketheme systeem wel functioneert naar behoren!

Gr Rober.

Reacties (38)
  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 06-05-2021

    Inmiddels zijn we weer een dag verder , had geen uitleg meer gehad hoe nu verder?

    Zoals ik al aangaf kun je in marketheme niets meer opslaan of updaten, het systeem doet niets!

    Hoogstwaarschijnlijk staat er iets niet goed ingesteld? Het enigste wat ik veranderd heb is een logo bij gravatar ingesteld!

    Op de site is plotseling het menu van Nieuws verdwenen, bij instellingen is het nieuws blokje ineens verdwenen? Waardoor uiteraard in het submenu het nu ongeldig word verklaard en aangepast dient te worden! Uiteraard kan dit niet omdat het systeem niet update of opslaat.?

    Wat is er niet goed aan? Wat moet ik anders instellen om in het systeem te kunnen werken? Berichten/blogs kunnen schrijven zou wel handig zijn.

    Providers en google is allemaal oke, heb er voorheen ook geen problemen mee gehad. Maar zou graag willen dat het marketheme systeem wel functioneert naar behoren!

    Gr Rober.

  • Boyd
    Boyd van Dongen
    Gereageerd op 06-05-2021

    Volgens mij heb je net in een ander topic antwoord gekregen op je vraag dat er geen bugs zijn. De kans is dus aanwezig dat het aan je browser ligt, maargoed. Heb je Chrome al geprobeerd?

    Marketheme werkt gewoon, aangezien er anders wel meer berichten hier gestuurd zouden worden.

    Ook verdwijnen blokjes of urls niet opeens vanzelf, dat ligt volledig in jouw eigen beheer.

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 06-05-2021

    We gaan nog eens kijken of ik er uit kom.?

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 06-05-2021

    Inmiddels gekeken, maar start op in Google Chrome.

    Kan verder in het programma wel bij berichten typen. Maar slaat de concepten niet op. In de aanmelding staat gefeliciteerd aanmelding is gelukt.

    Als je wilt bijwerken zegt het systeem bijwerken mislukt.

    Omdat ik verder niet technisch ben zou ik niet weten waar dit verder aan zou kunnen liggen.

    Zit dus nu met een systeem wat niet werkt voor 67 euro per maand. Graag advies waar het verder nog aan zou kunnen liggen.?

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 06-05-2021

    Heb misschien een adblocker aan?

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 06-05-2021

    Zou je me een linkje naar een betreffende pagina kunnen delen? Dan kijk ik met je mee. 

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 06-05-2021

    Geen idee, er zit Norton op. Maar voorheen werkte het gewoon wel.

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 06-05-2021

    https://marketheme2.nl/wp-admin/user/profile.php

    Had je vorige mail niet gezien, was @ work.

    Het klopt dat ik al verschillende mails gestuurd had, niets zo irritant als iets niet werkt zoals ik dat wil.

    Zoals ik al aangaf kun je dus niets updaten of je nu in berichten wilt werken of iets aan je pagina wilt veranderen. Dacht eerst nog dat het aan het wifinetwerk lag daar ik twee verbindingen heb, maar dat is het ook niet. heb voorheen gewoon wel in het systeem kunnen werken maar op een of andere wijze werkt het nu niet. j

    e kan gewoon wel een bericht aanmaken maar deze word dus ook niet opgeslagen op een back up, dus gezellig alles weer kwijt wat je dan aan arbeid verricht hebt.

    Ben zo effe weg, ik hoop dat je wat aan de link hebt en dat het probleem straks opgelost is zodat ik weer verder kan.

    mercietjes Rober.

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 06-05-2021

    Robert, heb je het ook op een andere computer/laptop getest of op je telefoon/tablet, als het daar wel werkt ligt het aan je computer.

    Kan goed met beveiligingssoftware op je computer (bijv. Norton) te maken hebben. 

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 06-05-2021

    Ja dat heb ik bekeken op mijn mobiel en inderdaad daar slaat hij het bericht op.

    Inmiddels heb ik op de computer alle beveiliging er af gehad om te bekijken of het daar aan ligt, maar ook dan slaat het systeem het niet op. Inmiddels krijg ik er een baard van. o nee die had ik al.

     tis natuurlijk wel de bedoeling dat ik in marketheme kan werken op mijn lab top. Op de telefoon is niet te doen. 

    Zal is kijken of ik systeemherstel kan doen op de computer. snap nog steeds niet hoe dit ineens kan, hiervoor deed alles het prima. pffff maar weer verder met zoeken.

    Leon zou er nog naar kijken via mijn linkje, misschien dat hij er nog iets aan ziet of van vind, effe afwachten.

    Dank voor je reaktie.

    R

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 07-05-2021

    Inmiddels heb ik het opgelost. Na veel gezoek of het aan adblocker zou liggen. Ook hier kwam ik niet uit. Omdat het systeem voorheen wel werkte heb ik een systeemherstel op de computer uitgevoerd. Marketheme werkt weer en slaat de concepten op.

    Was in ieder geval een hoop gedoe.

    Had nog vraag over het menu van marketheme.

    Normaliter staat het nieuwsblokje voorgeïnstalleerd in het systeem. Op de een of andere manier is het verdwenen. Hoe werkt dit om het terug te zetten. Geeft nu in het submenu aan dat ik een correctie moet uitvoeren maar in het voorgeïnstalleerd gedeelte dus verdwenen? Kijk anders even in de link die ik je stuurde mee waar het aan ligt.

    Alvast dank

    Rober.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 07-05-2021

    Ik zie dat je nog 1 probleem hebt waar je tegen aan loopt, maar dat de rest ondertussen is opgelost. Goed om te horen.

    Echter, de link die je hier boven deelde is de website van Marketheme zelf. Ik bedoelde de website die je zelf gemaakt hebt. Op je voor en achternaam heb ik je proberen op te zoeken binnen ons beheer, maar daar kan ik je helaas niet vinden. Vandaar mijn vraag naar de exacte link van de website.

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 07-05-2021

    https://geldacceleratie.nl/wp-admin/

    bedoel je dit zeker.

    hoor er van gr R?

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 08-05-2021

    Ik heb zojuist het volgende voor je uitgevoerd:

    - De nieuwspagina teruggezet vanuit de prullenbak

    - De status van de nieuwspagina op "gepubliceerd" gezet

    - De titel van de homepage aangepast zodat er geen hoofdletters meer in staan

    - Onder "Instellingen -> Lezen" de berichtenpagina opnieuw ingesteld

    - Je menu items gecorrigeerd

    Nog even een tip; Volg de AMR training goed op. Het verwijderen van de betreffende pagina's wordt hier namelijk nergens aangegeven en je hebt ze écht nodig.

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 08-05-2021

    Heel erg bedankt. Snap nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, maar het is ook veel informatie allemaal in de video’s

    Inderdaad staat nergens hoe je bv dan zo een nieuws blokje terug moet zetten als het verwijderd is. ?

    Maar goed fijn dat het zo opgelost is.

    Heel fijn weekend met het mooie weer in aantocht.

    Rober. ?

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 08-05-2021

    geplaatst

    Heel erg bedankt. Snap nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, maar het is ook veel informatie allemaal in de video’s

    Inderdaad staat nergens hoe je bv dan zo een nieuws blokje terug moet zetten als het verwijderd is. ?

    Maar goed fijn dat het zo opgelost is.

    Heel fijn weekend met het mooie weer in aantocht.

    Rober. ?

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 29-10-2021

    Ha Leon.

    Zou je voor mij is willen kijken wat er nu precies niet goed staat bij melding van dit bericht?

    The following scheduled event failed to run. This may indicate the CRON system is not running properly, which can prevent some WP Rocket features from working as intended:


    Scheduled Cache Purge

    Please contact your host to check if CRON is working.in verband met slechte lading van de pagina`s. op de website.

    gr Rober.

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 29-10-2021

    @Léon Gotjé

    Zou je voor mij is willen kijken wat er nu precies niet goed staat bij melding van dit bericht?

    The following scheduled event failed to run. This may indicate the CRON system is not running properly, which can prevent some WP Rocket features from working as intended:


    Scheduled Cache Purge

    Please contact your host to check if CRON is working.in verband met slechte lading van de pagina`s. op de website.

    gr Rober.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 29-10-2021

    @roberleeuwenburg​ Het was even zoeken wat je vraag/website precies was, maar ik heb het kunnen vinden. In principe hoef je zelf niks te doen met de Crons en zie ook geen reden waarom dit te maken zou mogen hebben met langzaam geladen pagina's.

    Kan je me aangeven om welke pagina's dit bijv. betreft?

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 29-10-2021

    Geen idee Leon , ik heb WP Rocket geactiveerd en kreeg deze melding.

    Had geen idee wat ik daar dan verder mee moet.

    Echter als je op mijn site bij google site kit kijkt, dan zie je bij largest content full paint , dus over het laden van de pagina dat deze Poor aangeeft en in het rood staat.

    Dit zou ik uiteraard graag in het groen willen hebben staan  zoals de rest bij site kit met good aangegeven word. 

    Hoop dat je iets aan dit euvel kunt verhelpen.

    Gr Rober.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 29-10-2021

    De beste resultaten qua verbetering zullen momenteel behaald worden met het volgende:

    https://link.thehuddle.nl/126/topics/674707

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 29-10-2021

    https://link.thehuddle.nl/126/topics/674707

    Zover ik kan zien gaat dit over een migratie die er voor zorgt dat de website nog beter of sneller word.

    Aangezien mijn website voldoet aan de eisen die jij stelt in het artikel, wil ik graag namens dat artikel een beroep doen op die omzetting.

    Hoor er van.

    gr Rober.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 29-10-2021

    Dat mag zeker. Als je per mail op [email protected] even contact met me op neemt dan kunnen we het samen inplannen.

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 04-11-2021

    hallo Leon zo te zien werkt de website prima en is een stuk sneller, nu maar hopen dat dit ook resulteert in meer bezoekers die niet gelijk meer afhaken bij een website die slecht laad.

    voor meer tips en trick hou ik mijzelf aanbevolen.

    gr Rober.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 04-11-2021

    Goed om te horen! Bedankt voor je terugkoppeling.

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 10-11-2021

    Hallo Leon, had nog een vraagje over de migratie.

    Krijg constant bij het laden van het systeem te zien dat abonnement beëindigd is.

    Is dit te verwijderen, als ik het weg klik blijft dit zichtbaar.

    Daarnaast heb ik geconstateerd dat de plug in voor Google analytics verdwenen is.

    Uiteraard is de LiteSpeed Cache knop er voor in de plaats gekomen maar dit zegt mij allemaal nog weinig.

    Daarnaast heb ik vandaag nog een artikel gelanceerd over marketheme.

    Gr R.

    https://geldacceleratie.nl/2021/11/10/marketheme-een-super-converterende-website/

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 11-11-2021

    Graag nog reactie op bericht!

    Gr R

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 11-11-2021

    @roberleeuwenburg​ Als het goed is moet de melding nu weg zijn, klopt dat?

    De Sitekit plug-in was op ons nieuwe platform nog niet aanwezig, deze werd nagenoeg niet gebruikt en is er hierdoor dus tussendoor geglipt. 

    Ik heb de plug-in zojuist op je website geactiveerd. Let wel dat je deze mogelijk opnieuw moet configureren om de data en werking van de plug-in te herstellen. 

    Leuk uitgebreid artikel over Marketheme. Ik zal hem van de week zeker wat uitgebreider lezen.

    PS. Jacko zijn achternaam is Meijaard, in je artikel staat Meyaard. Mogelijk kan je dit nog aanpassen :)

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 11-11-2021

    Dank je wel Leon.

    Heb de achternaam van Jacko aangepast, gewoon een aanname van mezelf dat de naam goed gespeld was, afijn staat goed nu.

    Gr R

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 15-12-2021

    Beste Leon.

    Vandaag wilde ik werken aan mijn website, tot mijn stomme verbazing zag ik dat heel mijn website bij marketheme is verdwenen en als ik inlog, geeft marketheme aan dat ik nog een website moet toevoegen?

    Kun jij mij aangeven wat hier aan de hand is, word hier niet echt vrolijk van geloof ik!

    Graag uitleg!

    gr Rober

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 15-12-2021

    Beste Leon.

    Vandaag wilde ik werken aan mijn website, tot mijn stomme verbazing zag ik dat heel mijn website bij marketheme is verdwenen en als ik inlog, geeft marketheme aan dat ik nog een website moet toevoegen?

    Kun jij mij aangeven wat hier aan de hand is, word hier niet echt vrolijk van geloof ik!

    Graag uitleg!

    gr Rober

  • Boyd
    Boyd van Dongen
    Gereageerd op 15-12-2021

    Weet je zeker dat je de juiste link en gegevens gebruikt hebt? Een website verdwijnt niet zomaar

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 15-12-2021

    Je website staat live op https://geldacceleratie.nl/ en inloggen kan via https://geldacceleratie.nl/wp-admin

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 15-12-2021

    Tja, normaal log ik altijd in via marketheme en dan staat daaronder altijd bij site bekijken gelijk mijn eigen website.

    Dat is nu schijnbaar verdwenen.

    Als ik inlog via mijn website zelf is dat geen probleem.

    Dus de handeling is nu net even anders.

    Wel vreemd dat dit nu na ruim een half jaar dan ineens op een andere wijze is.

    En nee ik mag hopen dat een website niet spoorloos kan oplossen.??

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 15-12-2021

    Ja wel vreemd als ik normaliter inlogde op computer bij marketheme kon in het dashboard gelijk door naar mijn eigen website.

    Nu geeft het dashboard dat niet meer automatisch aan en moet ik de link van mijn eigen website gebruiken om op marketheme uit te komen.

    Dus handelswijze is net andersom na meer dan een half jaar wel op de aangegeven manier in te loggen.

    Maar goed tis oké. Effe wennen.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 15-12-2021

    Je bent onlangs gemigreerd naar het nieuwe platform. In de mail die ik na de migratie heb verzonden kan je de nieuwe URLs vinden.

  • Rober
    Rober Leeuwenburg
    Gereageerd op 15-12-2021

    Ja dat is dus het probleem, of was, mercietjes voor de herinnering, tot gisteren functioneerde het gewoon nog op de oude URLs.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 15-12-2021

    Dat zou heel goed kunnen. Je website bestond uiteraard wel nog op ons andere platform, maar verwees direct naar de nieuwe. 

    Gisteren ben ik bezig geweest met het verwijderen van verwijderde websites, dit heeft niet direct betrekking tot websites, maar inderdaad wel wanneer je deze weg nog gebruikte om op je website te komen.

    De links die als laatst naar je gecommuniceerd zijn, zijn leading en kan je het beste gebruiken.