Léon
Léon Gotjé
Geplaatst op 19-04-2020

Ik wil mijn site verwijderen.

Een tijdje geleden vroeg ik in een email naar Marketheme of mijn site verwijderd kon worden en of ik recht had op garantie. Niks ontvangen dus een weekje terug weer gemaild. Weer niets ontvangen. Ondertussen word er wel geld afgeschreven van m'n rekening. Erg jammer. Ik hoop dat we dit kunnen oplossen. @leongotje

Reacties (11)
  • Mark
    Mark Prins
    Gereageerd op 19-04-2020

    Een tijdje geleden vroeg ik in een email naar Marketheme of mijn site verwijderd kon worden en of ik recht had op garantie. Niks ontvangen dus een weekje terug weer gemaild. Weer niets ontvangen. Ondertussen word er wel geld afgeschreven van m'n rekening. Erg jammer. Ik hoop dat we dit kunnen oplossen. @leongotje

  • Sieto
    Sieto vd Admin
    Gereageerd op 20-04-2020

    Leon moet natuurlijk zelf maar even reageren.

    Maar ik toen ik dit las dacht ik: vreemd, als je een TV abo hebt dat je een paar maanden niet gebruikt, dan vraag je toch ook niet je geld terug?

  • Jeroen
    Jeroen Santing
    Gereageerd op 20-04-2020

    Het is allemaal mensenwerk. Maar moet goed komen.......

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 20-04-2020

    @markprins​ Ik lees mijn mail elk dagdeel en probeer altijd binnen een dag te reageren. Gisteren zag ik je mail binnen komen (mijn bedrijfsmail, niet Marketheme zelf) waarin je mij alleen vroeg of ik je vorige mail nog wilde beantwoorden. Ik heb je toen toen terug gemaild dat ik  je eerdere mail niet heb ontvangen en of je mij je vraag kan herhalen.

    Bevestig mij a.u.b. nog even of je 1 website of beide websites terug wilt zetten. Garantie is uiteraard niet van toepassing en ook een beetje gekke term om in deze situatie te gebruiken. De termijnen dat je lid bent van Marketheme (nu nog steeds dus) heb je elke maand gebruik kunnen maken van de diensten van Marketheme, je hebt dus geleverd gekregen waar je recht op hebt.

  • Mark
    Mark Prins
    Gereageerd op 20-04-2020

    Ten eerste heb ik geen email van je binnen gekregen. Alleen de automatische bevestiging emails toen ik mijn account aanmaakte. Ten tweede is het helemaal niet zo'n gekke term om te gebruiken. Ik heb immers gevraagd of mijn website offline kon en mijn abonnement stopgezet kon worden. Hier heb je vervolgens niet op geantwoord. 

    Zoals je kunt zien op de website heb ik sinds die tijd GEEN gebruik gemaakt van Marketheme. Dit kun je zien aan het aantal artikelen op mijn website. De laatste was gepubliceerd op 24 maart 2020. Bijna een maand geleden dus. https://geldhoek.nl/

    Overigens kan ik nergens op de website van Marketheme vinden waar je je abonnement kan opzeggen. Niet in de footer, niet in de header. Nergens. Mijn enige uitweg is dus mijn abonnement opzeggen via de email. Als dit dan vervolgens ook niet werkt, hoop ik dat je begrijpt dat ik hier niet zo gediend van ben.

    In mijn ogen gaat het om grote bedragen die van mijn rekening worden afgeschreven. Terwijl ik niet eens gebruik maak van je diensten. Zoals ik al vermeld heb eerder ik mijn reactie. Ik zou je dan ook heel vriendelijk willen verzoeken dat het geld dat gisteren van mijn rekening is afgeschreven: 27 euro, weer wordt teruggestort. Dit was voor mijn tweede website: Geldhoek.nl. Dat is de website waar de oorspronkelijke email over ging.

    Het gaat overigens om de websites https://geldhoek.nl/ en https://hondenfanaat.nl/. Die wil ik graag verwijderd hebben en ik zou willen dat mijn abonnement van Marketheme word stopgezet. 

    Bij voorbaat dank.

    (Mijn excuses als ik in dit bericht aanvallend overkom. Ik ben gewoon heel teleurgesteld.

  • Mark
    Mark Prins
    Gereageerd op 20-04-2020

    Nee dat klopt. Maar wel als ik vraag of datzelfde tv-abonnement stopgezet kan worden.

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 20-04-2020

    Hi Mark,

    Je abonnement stopzetten is natuurlijk geen enkel probleem en kan via mail of via de website zelf (onderin de footer).

    Ook al gebruik je de dienst niet of nauwelijks, je site is wel online, en de hosting voor je site loopt gewoon door. Dit is een SaaS product. Ter vergelijking, je kunt ook geen refund vragen op bijvoorbeeld Spotify, Netflix of bijvoorbeeld een internet abonnement. Ook al maak je geen gebruik van het internet abonnement, dat is aan jou, de dienst word gewoon netjes geleverd en je kunt internetten.

    Nogmaals; je abonnement stopzetten is geen enkel probleem en zal ongetwijfeld netjes geregeld en afgehandeld worden :-).

  • John
    John van Aalst
    Gereageerd op 21-04-2020

    @markprins

    Je zou ervoor kunnen kiezen om die laatste rant privé te houden en via mail af te handelen, je wekt een indruk die niet klopt!

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 21-04-2020

    @markprins​ Jammer dat je het zo ziet, maar volgens mij komen we er toch niet uit. Je kan niet van mij verwachten dat ik op je website kijk om te zien wanneer jij deze voor het laatst gebruikt toch? Ik weet zeker dat er een aantal klanten niet blij worden als ik hun abonnement stop zet omdat ze er 3 weken niks meer aan gedaan hebben.

    De verlengingen voor de volgende termijnen zijn inderdaad naar je mail gestuurd, maar er zijn nog geen opdrachten naar de bank verzonden omdat ik beide abonnementen net heb stop gezet.

    Ik zal dit topic morgen sluiten zodat je nog de gelegenheid hebt om te reageren als je dit wenst, aangezien het over de mail blijkbaar niet helemaal soepel verloopt.

  • Mark
    Mark Prins
    Gereageerd op 27-04-2020

    Dat had ik wel willen doen maar communiceren via de email lukte niet.

  • Mark
    Mark Prins
    Gereageerd op 27-04-2020

    Oké, bedankt. Is het abonnement van https://geldhoek.nl/, ook stopgezet van de website is nog live?