Bernd .
Geplaatst op 17-10-2020Kan het zijn dat marketheme eruit ligt?
Het programma werd eerst heel traag en bleef op gegeven moment hangen. Ik heb de hb post cache geleegd voordat het programma vastliep.
Wanneer ik opnieuw in wil loggen krijg ik de volgende melding:
Fout bij herstellen verbinding met database
Dit betekent dat we het contact hebben verloren met de databaseserver op localhost. Dit kan betekenen dat de databaseserver van de hostingprovider offline is.
Weet je zeker dat de databaseserver draait?
Weet je zeker dat de databaseserver niet te zwaar belast wordt?
Als je niet bekend bent met deze terminologie, kun je beter contact opnemen met de hostingprovider. Als je dan nog steeds hulp nodig hebt, kun je het WordPress-supportforum bezoeken.
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
Clazina van der Plas
Gereageerd op 17-10-2020Het programma werd eerst heel traag en bleef op gegeven moment hangen. Ik heb de hb post cache geleegd voordat het programma vastliep.
Wanneer ik opnieuw in wil loggen krijg ik de volgende melding:
Fout bij herstellen verbinding met database
Dit betekent dat we het contact hebben verloren met de databaseserver op localhost. Dit kan betekenen dat de databaseserver van de hostingprovider offline is.
Weet je zeker dat de databaseserver draait?
Weet je zeker dat de databaseserver niet te zwaar belast wordt?
Als je niet bekend bent met deze terminologie, kun je beter contact opnemen met de hostingprovider. Als je dan nog steeds hulp nodig hebt, kun je het WordPress-supportforum bezoeken.
Eva Soos
Gereageerd op 17-10-2020Hier heb ik hetzelfde probleem. @leongotje kan jij ons helpen?
Mieke Alferink
Gereageerd op 17-10-2020Hier kom ik er ook niet in.
Léon Gotjé
Gereageerd op 17-10-2020Het probleem is inderdaad bekend en onze hostingprovider is er mee bezig. Voor nu kan ik nog niet heel veel communiceren, maar kan jullie wel verzekeren dat het niet bij Marketheme zelf ligt.
Ik zal alles zo snel en spoedig mogelijk via dit topic communiceren. Excuses voor het ongemak.
Chris Dejonghe
Gereageerd op 17-10-2020Ook net 'fout bij databaseconnectie' gekregen. Ik probeer vanavond nog eens opnieuw om in te loggen bij marketheme.
Mieke Alferink
Gereageerd op 17-10-2020Ik zit er weer in
Léon Gotjé
Gereageerd op 17-10-2020De websites lijken inderdaad weer operationeel. Wanneer ik een reactie van onze hosting provider heb ontvangen zal ik deze hier delen.
Eva Soos
Gereageerd op 17-10-2020Yess! Inderdaad ik kan ook weer inloggen. Dank je wel voor de info.
Clazina van der Plas
Gereageerd op 17-10-2020@leongotje we liggen er weer uit. Wellicht toch handig om te weten. ;)
Eva Soos
Gereageerd op 17-10-2020Ik kan ook niet meer inloggen...
Alex ts
Gereageerd op 17-10-2020Okay in ieder geval goed om te weten dat het niet aan mijn sites ligt.
Hopelijk is het snel gefixt!
Clazina van der Plas
Gereageerd op 17-10-2020En weer online! ;)
Léon Gotjé
Gereageerd op 17-10-2020Ik heb nog niks mogen vernemen, dus kan niet heel veel met jullie delen. Omdat dit op server niveau plaats vind wil ook niet gissen.
Nogmaals; er gaat momenteel niks verkeerd met Marketheme zelf, maar een niveau hoger bij de server. Aangezien deze een 24/7 SLA (Service Level Agreement) heeft wordt deze door de hosting provider continue gemonitord. Ondanks geen bericht, ga ik er van uit dat ze druk bezig zijn met een blijvende oplossing vinden voor het (actieve) probleem.
Excuses voor het ongemak dat jullie er door ondervinden, dat vind ik zelf ook erg vervelend.
Alex ts
Gereageerd op 27-10-2020En het vorige topic over deze storing is ineens niet zichtbaar voor mij... vreemd...