Léon
Léon Gotjé
Geplaatst op 22-08-2019

Lange waiting time Marketheme 2.0

Beste Jacco en Leon,

Ik overweeg Marketheme 2.0 aan te schaffen, maar zie dat de website een ontzettend lange waiting time van 1,5 sec + heeft op domein niveau (zie screenshot). Ik heb meerdere tests gedraaid en met verschillende tools, maar steeds hetzelfde resultaat. Wat veroorzaakt dit? Want zoveel vertraging is niet goed voor de gebruikerservaring en SEO.

Hoor het graag, alvast bedankt!

Reacties (5)
  • Jurre
    Jurre SI
    Gereageerd op 22-08-2019

    Beste Jacco en Leon,

    Ik overweeg Marketheme 2.0 aan te schaffen, maar zie dat de website een ontzettend lange waiting time van 1,5 sec + heeft op domein niveau (zie screenshot). Ik heb meerdere tests gedraaid en met verschillende tools, maar steeds hetzelfde resultaat. Wat veroorzaakt dit? Want zoveel vertraging is niet goed voor de gebruikerservaring en SEO.

    Hoor het graag, alvast bedankt!

    Marketheme.JPG
  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 22-08-2019

    Hi Jurre!

    Tof dat je met Marketheme 2.0 aan de slag wilt gaan!

    We zijn hiervan op de hoogte en we zien dat er een enorme traffic is op Marketheme 2.0 vanwege de lancering.

    We kunnen je garanderen dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost en je hier jezelf in de toekomst geen zorgen voor hoeft te maken.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 22-08-2019

    Om nog even een technische aanvulling te geven, dit is ook bekend bij onze hostingprovider die aan het meekijken is wat het kan zijn.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 26-08-2019

    Afgelopen zondag heb ik de middag gespendeerd aan het opzetten van een testomgeving op een andere server, om zo te testen of de problemen weg waren. Aan de hand van deze bevindingen en de goede hulp van Neostrada hebben we het probleem vandaag voor het grootste deel getackeld. Er zijn nog een aantal punten die ik langs wil gaan om extra performance te kunnen boeken, maar dat is niet noemenswaardig.

  • Jurre
    Jurre SI
    Gereageerd op 26-08-2019

    @leongotje​ Dat is goed om te horen, kun je aangeven waar het probleem lag? Blij om te horen dat het opgelost is!