
Jacko Meijaard Admin
Geplaatst op 02-11-2017Mijn menu-knop van website werkt niet meer
Toen ik vandaag mijn website gelukvinden.be wilde checken op mijn Iphone zag ik dat de menu-knop niet meer reageert. Ik klik erop en er gebeurt niets. Kan je me helpen Jacko?
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
Stefan Schamp
Gereageerd op 02-11-2017Toen ik vandaag mijn website gelukvinden.be wilde checken op mijn Iphone zag ik dat de menu-knop niet meer reageert. Ik klik erop en er gebeurt niets. Kan je me helpen Jacko?
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 03-11-2017Hey Stefan!
Ik heb het net zelf even op mijn iPhone geprobeerd, en het werkt gewoon.
Kun je je iPhone misschien eens even opnieuw opstarten of het in een andere browser proberen?
Stefan Schamp
Gereageerd op 03-11-2017Beste Jacko. Bij mij (iphone 7 ) én mijn echtgenote (Samsung) werkt het niet hoor. Ik zag het al aan mijn bezoekers gisteren. Die bleven allemaal steken op de homepage.
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 03-11-2017Hi Stefan,
Wat gek!
Ik heb even een video gemaakt van hoe ik het zie en hoe het bij mij werkt.
Welke browser gebruik je op de iPhone?
Zoals je in de video ziet werkt het gewoon.
Stefan Schamp
Gereageerd op 03-11-2017Ik geloof je wel ;-).
- Bij mij ging dit gisteren ook! Vandaag niet meer via safari. Met chrome lukt het wel.
- Maar hoe komt het dan dat het op een Samsung ook niet lukt?
Twee devices ineens waar het niet werkt. En andere websites .... perfect
Er moet toch iets mis zijn. Iets wat gisteren ging zou vandaag ook moeten gaan.
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 03-11-2017Hi Stefan,
Het is ook raar inderdaad - maar ook bij mij in Safari (op de iPhone) werkt het zonder problemen. En ook op een ander toestel werkt het naar behoren, daarom denk ik dat het iets wat gebruikers gebonden is.
Kunnen andere forum gebruikers het eens testen?
(cc @leongotje)
Alex ts
Gereageerd op 03-11-2017Op mijn samsung galaxy werkt het ook gewoon hoor!
Jan M
Gereageerd op 03-11-2017Hier werkt ook alles prima :)
Léon Gotjé
Gereageerd op 03-11-2017Hier werkt het ook inderdaad. Kan me niks bedenken waarom het op website technisch gebied niet zou werken.
Léon Gotjé
Gereageerd op 03-11-2017Hier werkt het ook inderdaad. Kan me niks bedenken waarom het op website technisch gebied niet zou werken.
Jeroen Santing
Gereageerd op 03-11-2017Het werkt super :-)
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 03-11-2017De kracht van de community :-)!
Thanks @jeroensanting, @janm en @alexts.
@stefanschamp het ligt dus echt aan jou/jullie telefoon. Goed nieuws, want dat betekent dat de site het gewoon goed doet en je je hier geen zorgen om hoeft te maken ;-).
Wellicht helpt het om je telefoon opnieuw op te starten?
Willem van der Heijden
Gereageerd op 04-11-2017Bij mijn Marketheme website heb ik hetzelfde probleem.
Ik kan bij de website van jou @stefanschamp wel het menu open.
Kan dit niet te maken hebben dat ik mijn eigen website + menu al vaker geopend heb op mijn telefoon dat het nu niet meer werkt? Iets met cookies? Of kan dat niet waar zijn.
Coen Olde Bijvank
Gereageerd op 04-11-2017Werkt prima.. iPhone 6+
Jeroen N
Gereageerd op 04-11-2017Thuis misschien beide op hetzelfde wifi.?
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 04-11-2017@willemvanderheijden dit kan inderdaad iets met cookies zijn.
Kun je ook eens proberen om je telefoon opnieuw op te starten en het eventueel met een andere browser proberen?
Stefan Schamp
Gereageerd op 04-11-2017Ook al open je je website op je smartphone verschillende malen = het zou niet mogen. Met mijn
andere website livinghistory.be is dit geen enkel
probleem. Ook bij mijn echtgenote werkt het niet meer. Ook met de cache te legen is het niet opgelost. Andere browser wel (chrome). Maar dit is eigenlijk geen oplossing. Bedankt aan iedereen voor de feedback ?. Conclusie - Toch een probleempje met de website denk ik.
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 04-11-2017Hi Stefan,
Als het een probleem op je website zou zijn, zou het voor iedereen niet werken; iedereen krijgt namelijk dezelfde website te zien.
Het lastige is dat we niet kunnen zien wat het probleem is, omdat we het probleem niet zelf ervaren, en dus niet zelf kunnen kijken wat en waar het fout gaat.
Je geeft aan dat het in Chrome wel werkt, in welke browser werkt het niet en welke telefoon + besturingssysteem gebruik je exact?
Kun je inderdaad (zoals @jeroenn hierboven ook aangeeft) ook eens proberen om het op een ander wifi netwerk te proberen?
Willem van der Heijden
Gereageerd op 04-11-2017@jackomeijaard
Telefoon opnieuw opstarten werkt helaas niet, maar dan worden de cookies ook niet verwijderd. Als ik mijn internet geschiedenis verwijder op mijn telefoon dan werkt de menu buttom wel weer.
Een nieuwe browser downloaden werkt ook inderdaad!
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 04-11-2017Ok! Leuk dat je het even meld.
Dan lijkt dat het op te lossen!
Léon Gotjé
Gereageerd op 04-11-2017Laat me inderdaad even weten welke browser je gebruikt. De code is getest op ten minste Firefox, Internet Explorer en op Chrome.
Willem van der Heijden
Gereageerd op 04-11-2017Op mijn mobiel werkt die via Chrome wel, alleen Safari (de standaardbrower) werkt het menu niet meer na een aantal keren op de site geweest te zijn.
@leongotje
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 05-11-2017Ook als je de geschiedenis hebt verwijderd?
Willem van der Heijden
Gereageerd op 05-11-2017@jackomeijaard Als ik de geschiedenis heb verwijderd werkt het menu wel weer.