Rene
Rene Kuperus
Geplaatst op 09-08-2024

Mijn website is weg help!

Goedemorgen allemaal, ik heb even een probleem met mijn website omdat marketheme gisteren het geld niet van mijn rekening kon afhalen omdat het op mijn spaarrekening zat. Ik heb het later alsnog netjes betaald via een ideal link. Maar nu is mijn hele website offline gehaald en ik ben echt nu helemaal in paniek. Ik heb er heel veel tijd en moeite ingestoken en ik heb ook Leon hierover benaderd maar ik heb helemaal geen antwoord terug gekregen. Hoe krijg ik mijn website weer terug? Ik heb gewoon betaald en ik kan er ook even niks aan doen dat het misschien bij de incasso even misging. Maar om nou gewoon de hele website eraf te halen vind ik gewoon niet kunnen. Want ik heb daarna gewoon netjes betaald. Heb ik nu alles voor niks gedaan? Of is mijn website nog te redden? Wie kan mij hierbij helpen?

Reacties (19)
  • Pristine
    Pristine Tambajong
    Gereageerd op 09-08-2024

    Goedemorgen allemaal, ik heb even een probleem met mijn website omdat marketheme gisteren het geld niet van mijn rekening kon afhalen omdat het op mijn spaarrekening zat. Ik heb het later alsnog netjes betaald via een ideal link. Maar nu is mijn hele website offline gehaald en ik ben echt nu helemaal in paniek. Ik heb er heel veel tijd en moeite ingestoken en ik heb ook Leon hierover benaderd maar ik heb helemaal geen antwoord terug gekregen. Hoe krijg ik mijn website weer terug? Ik heb gewoon betaald en ik kan er ook even niks aan doen dat het misschien bij de incasso even misging. Maar om nou gewoon de hele website eraf te halen vind ik gewoon niet kunnen. Want ik heb daarna gewoon netjes betaald. Heb ik nu alles voor niks gedaan? Of is mijn website nog te redden? Wie kan mij hierbij helpen?

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 09-08-2024

    De enige manier is Leon hierover te mailen op [email protected]. Ik denk overigens niet dat je website helemaal weg is, dat zal Leon niet zomaar doen, hij staat denk ik even offline omdat de betaling te laat was.

  • Pristine
    Pristine Tambajong
    Gereageerd op 09-08-2024

    Dankjewel Sjaak voor het geruststellen, dat mijn website niet helemaal weg is. Want ik heb er echt heel veel in gestoken en ik ben ook echt gek op mijn website. Omdat ik een trots gevoel had dat ik toch iets van mezelf heb en met die website mijn passie kan delen. Ik hoop echt dat Leon dan snel terug antwoord, want ik ben van plan om weer nieuwe artikelen erop te zetten. 

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 09-08-2024

    Misschien is Leon met vakantie dat het daarom wat langer duurt.

  • Pristine
    Pristine Tambajong
    Gereageerd op 09-08-2024

    Maar het is toch niet zo dat ik een paar weken hoeft te wachten voordat ik een antwoord heb en voordat ik aan mijn website kan werken? Dit is alleen maar meer vertraging voor mij

  • Theo
    Theo Moorrees
    Gereageerd op 10-08-2024

    Ook al is die vakantie er moet wel een vervanger wezen heeft die eenmans zaak.Het beste is gewoon een eigen website.ik vind Marketheme trouwens erg duur.En je loopt grote risico dat je kosten niet terug krijgt.

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 10-08-2024

    Dat ben ik met je eens, er zou een vervanger moeten zijn als Leon er niet is. Heeft hij nog steeds niet geantwoord?
    Ik ben maar gewoon forum lid hier dus ik weet ook niet exact hoe het zit, maar voor 67 euro per maand mag je toch wel snel antwoord verwachten zeker als je website offline is.

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 10-08-2024

    Zelf je website maken heeft inderdaad voordelen en het is ook leerzaam.

  • Pristine
    Pristine Tambajong
    Gereageerd op 10-08-2024

    Gelukkig heeft hij mij gisterenavond geantwoord. En ik kan weer op mijn website. Niks meer aan de hand gelukkig. 😀

  • Pristine
    Pristine Tambajong
    Gereageerd op 10-08-2024

    Ik vind ook dat er inderdaad een vervanger moet zijn mocht er iets met hem zijn. Maar ja dat is niet aan mij.

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 10-08-2024

    Top, mooi dat het opgelost is!

  • Rene
    Rene Kuperus
    Gereageerd op 11-08-2024

    Als je €67 betaald per maand voor de hosting van 1 website, dan mag je ook wat verwachten. Eén van deze dingen is een helpdesk,  bereikbaarheid en continuïteit. Je moet jezelf de vraag durven stellen wat gebeurt als Leon ziek mocht worden? En een andere vraag die jezelf moet stellen zijn er alternatieven en wat is de uptime garantie 99,9% ?

    Lees vooral de algemene voorwaarden: https://marketheme.nl/algemene-voorwaarden/

    Anderzijds, je bent de eerst met zo'n klacht.

  • Rene
    Rene Kuperus
    Gereageerd op 11-08-2024

    Ps maak ook backups.........

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 11-08-2024

    @renerenekuperus Van een Martketheme site kun je zelf geen backup maken, je kunt daar namelijk geen plugins op installeren.

  • Rene
    Rene Kuperus
    Gereageerd op 11-08-2024

    @sjaakv Dit is in wereld van online geld verdienen, een grote NoGo. 

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 11-08-2024

    @renerenekuperus Mee eens, dit is zeker een groot nadeel.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 12-08-2024

    Helaas was ik wegens ziekte niet in de gelegenheid om binnen een dag te reageren. Uiteindelijk heb ik de dag er na netjes gemaild en is het probleem opgelost.

    Laten we het allemaal niet spannender maken dan het is. Back-ups worden binnen Marketheme uiteraard gewoon gedraaid en websites worden ook niet zomaar verwijderd.

    Op het moment dat betalingen (om wat voor een reden dan ook) worden gestorneerd (dus niet een mislukte incasso, want die proberen we altijd eerst nog opnieuw) zijn we inderdaad genoodzaakt om de website offline te halen.

    Ik wil jullie vragen om te stoppen met de bangmakerij. Marketheme is al jaren een dienst die zich nu toch wel bewezen heeft op aanwezigheid en support. Dat je er geen fan van bent, prima, maar laten we dingen niet op gaan blazen.

  • Rene
    Rene Kuperus
    Gereageerd op 12-08-2024

    @leongotje fijn dat je weer beter bent. Maar lees eens goed wat er staat, stel dat je langer ziek zou zijn, kan je dan nog steeds service verlenen door Leon clone? Dit is bedrijfsvoering.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 12-08-2024

    Stel, als. Dit is toch helemaal niet aan de orde? Het gaat hier om een mail die na 32 uur netjes beantwoord is. Lang niet zo snel als (van mezelf) zou moeten, maar nog steeds sneller dan menig ander (online) bedrijf.