R.W.
R.W. Van der Windt
Geplaatst op 13-01-2021

Verbinding-niet-veilig melding

ik kan op marketheme mijn pagina niet bekijken na het online zetten.

krijg gelijk de melding niet beveiligd.

of ben ik te ongeduldig?

moet ik nog even wachten?

2 uur geleden online gezet.

kan ook geen nieuwe site beginnen omdat ik aan het maximale zit.

kan dus gewoon niets meer op marketheme op het moment.

HELP

Reacties (21)
  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 13-01-2021

    ik kan op marketheme mijn pagina niet bekijken na het online zetten.

    krijg gelijk de melding niet beveiligd.

    of ben ik te ongeduldig?

    moet ik nog even wachten?

    2 uur geleden online gezet.

    kan ook geen nieuwe site beginnen omdat ik aan het maximale zit.

    kan dus gewoon niets meer op marketheme op het moment.

    HELP

  • Sieto
    Sieto vd Admin
    Gereageerd op 13-01-2021

    Ja, je bent te ongeduldig. SSL heeft wat tijd nodig. Bekijk het morgen nog eens.

  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 14-01-2021

    Goedemorgen.

    Hartstikke bedankt voor de reactie.

    Helaas is het probleem er nog steeds.

    Ben zo enthousiast dat ik met mijn 2de site wil beginnen. Maar gaat dus niet. Je stelt mij gerust want dit is dus normaal? Was al bang dat ik echt gehackt was en mijn werk voor niets was of iets

  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 14-01-2021

    Nog niets ?

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 14-01-2021

    Heb je https://community.marketheme.nl/faq/mijn-website-is-niet-te-bereiken/ gezien? Momenteel worden er erg veel certificaten verlengd, welke binnen nu en een uur uitgegeven zullen worden.

    Wanneer jullie website daar ook bij zit, zal ik hier een bericht plaatsen.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 14-01-2021

    Ik zie overigens zojuist dat het live zetten van het domein niet goed gegaan is. Het IP adres dat ingesteld staat voor de DNS instellingen klopt niet.

    Het makkelijkste is dat je mij de login voor Neostrada even stuurt op [email protected] dan kijk ik of ik dit handmatig in orde kan maken.

  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 14-01-2021

    Ik heb je een mail gestuurd

  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 14-01-2021

    Klopt het dat je al wat gedaan heb?

    Krijg nu de andere melding dat DNS niet goed is of i p adres.

    Iig geen beveiliging waarschuwingen meer.

    Super

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 15-01-2021

    Het beste kun je voor dit soort specifieke dingen even mailen naar [email protected], zodat Léon even persoonlijk met je mee kan kijken. 

    Let op dat dit soort dingen gewoon even kan duren, dit is normaal.

  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 15-01-2021

    Hey, dank je wel voor de reactie.

    Zoals je hierboven kan lezen heb ik Leon een mail gestuurd.

    Het is nu al 24 uur geleden.

    Dat ik mijn website online gezet heb.

    Ik wil dit super graag delen met andere geïnteresseerden.

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 16-01-2021

    Ik heb zojuist je mail ontvangen, maar daar stond geen gebruikersnaam/email in voor je Neostrada account. Zonder deze gegevens kan ik niet inloggen.

    Ik heb je dit ook proberen terug te mailen, maar ik kan je niet terug mailen op het gebruikte adres.

    Ik wil je graag helpen, maar dan heb ik wel complete gegevens nodig. Ik wacht af op je aanvulling.

  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 16-01-2021

    [email protected] is mijn mail.

    Hopelijk heb je nu alles.

    wil zo graag verder

  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 16-01-2021

    Kan je aub kijken ben inmiddels 3 dagen verder..

    En wat heb ik dit gedaan?

    Ik heb elke stap gedaan die in de video's verteld worden..  @leongotje

  • Tycho
    Tycho Verweij
    Gereageerd op 16-01-2021

    Heb je je e-mail-adres en je wachtwoord van Neostrada naar @leongotje​ gestuurd? Anders komt hij niet in je account.

    Je hebt vandaag om 15:03 in dit topic je e-mail-adres gezet, en om 15:09 vraag je of hij al heeft gekeken. 

    Een beetje geduld kan ook geen kwaad. Léon doet zijn best, gun hem even de tijd.

  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 16-01-2021

    @tychoverweij

    Dank je wel voor het meedenken.

    Als je zelf beter zou lezen zie je dat mijn e-mailadres en aanvulling is op eerdere informatie.

    Uiteraard heb ik ook een e-mail gestuurd.

  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 17-01-2021

    Sorry als ik ergens aan begin ben ik fanatiek ook?

    Weet dat jullie hier vast niet dag en nacht zitten om vragen te beantwoorden.

    Maar hoop op een oplossing puur omdat ik nu bang ben dat ik zo alles kwijt ben of dat er een hacker actief is.

    Aangezien ik op mijn marketheme totaal niets kan doen en inzien op het moment.

    Ik heb geen verwijten of iets maar ben gewoon erg gemotiveerd ?

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 17-01-2021

    Ik zou je graag verder helpen, maar ik heb zojuist geprobeerd in te loggen met de gegeven welke je me verstrekt hebt, maar deze werken niet.

    Dat het nu dus 3 a 4 dagen duurt heb je dus echt zelf in de hand. Probeer me een duidelijke, complete, kloppende mail te sturen met alle gegeven die ik nodig heb, dan kan ik daar op dezelfde wijze ook naar handelen.

    Voor nu kan ik dus verder niks doen. Er is geen hacker actief, ik heb je 2 dagen geleden al aangegeven wat het probleem is.

  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 17-01-2021

    Dat is vreemd.

    Nogmaals de gegevens gestuurd..

    Ik kan net ook gewoon inloggen met deze gegevens.

  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 17-01-2021

    Bij het checken zegt hij dat de domeinnaam niet overeen komt met gegevens in het certificaat.

    Zie dat er marketheme nog tussen staat.

    Beachgeld.marketheme2.nl

    Bedenk me nu net dat marketheme ertussen uit moet nog..?

    Een foto maken hier lukt mij niet ondanks de optie ..

  • R.W.
    R.W. Van der Windt
    Gereageerd op 17-01-2021

    @maarten​ dank je wel dat je mee wil denken met deze beginner.?

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 17-01-2021

    Het probleem is al opgelost en had niks met het SSL certificaat te maken, omdat het domein nog niet naar onze servers verbond. De website was al live geplaatst op het eigen domein, vandaar dat het .marketheme2.nl deel ook niet meer beschikbaar was.