Léon
Léon Gotjé
Geplaatst op 22-05-2019

Puntjes op de i

Hoi allemaal!

Een tijdje geleden ben ik gestart met de internet succes gids. Ik heb alle video’s bekeken, daarna nog een keer en inmiddels heb ik alles toegepast.

Ik zit alleen nog maar een laatste paar dingetjes die maar niet lukken. Alles is zo goed als af, op de volgende dingen na:

1. Ik heb een formulier aangemaakt bij enormail en bij marketheme een landingspagina gemaakt. Ik ging even testen of het lukte. Ik vulde mijn naam en mailadres in, maar daarna kreeg ik een foutmelding (404): “Inschrijven niet beschikbaar. Helaas, je kunt je niet meer inschrijven op deze mailinglijst.” Ik heb al contact gehad met enormail. Zij dachten dat het de API sleutel was, maar deze stond gewoon goed. Alles zag er verder goed uit, dus ze raadden aan even marketheme te contacten. Een week geleden ongeveer heb ik dit gedaan, maar nog geen reactie dus ik dacht ik zet het even op het forum.

2. Ik heb een pop-up ingesteld voor wanneer iemand de website verlaat, maar deze werkt ook niet. Ik heb het een aantal keren opnieuw gedaan, maar er verschijnt steeds niks als ik de website wil verlaten.

3. Vrijdagavond rond 21:00 heb ik de website live gegooid. Ik begreep dat dit best lang kan duren. Nu is het woensdagavond, en als ik naar de website ga krijg ik de volgende melding > image1.png

image2.png

(SORRY en contact your hosting provider etc.)

Kunnen jullie me verder helpen? :)

Reacties (4)
  • Petra
    Petra van Rooijen
    Gereageerd op 22-05-2019

    Hoi allemaal!

    Een tijdje geleden ben ik gestart met de internet succes gids. Ik heb alle video’s bekeken, daarna nog een keer en inmiddels heb ik alles toegepast.

    Ik zit alleen nog maar een laatste paar dingetjes die maar niet lukken. Alles is zo goed als af, op de volgende dingen na:

    1. Ik heb een formulier aangemaakt bij enormail en bij marketheme een landingspagina gemaakt. Ik ging even testen of het lukte. Ik vulde mijn naam en mailadres in, maar daarna kreeg ik een foutmelding (404): “Inschrijven niet beschikbaar. Helaas, je kunt je niet meer inschrijven op deze mailinglijst.” Ik heb al contact gehad met enormail. Zij dachten dat het de API sleutel was, maar deze stond gewoon goed. Alles zag er verder goed uit, dus ze raadden aan even marketheme te contacten. Een week geleden ongeveer heb ik dit gedaan, maar nog geen reactie dus ik dacht ik zet het even op het forum.

    2. Ik heb een pop-up ingesteld voor wanneer iemand de website verlaat, maar deze werkt ook niet. Ik heb het een aantal keren opnieuw gedaan, maar er verschijnt steeds niks als ik de website wil verlaten.

    3. Vrijdagavond rond 21:00 heb ik de website live gegooid. Ik begreep dat dit best lang kan duren. Nu is het woensdagavond, en als ik naar de website ga krijg ik de volgende melding > image1.png

    image2.png

    (SORRY en contact your hosting provider etc.)

    Kunnen jullie me verder helpen? :)

    C467F8FC-2F8C-4681-BAD1-CCE12471DE47.png DD1836FF-306E-48E6-8EB0-A50341E62BFD.png
  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 22-05-2019

    Hallo,

    Ik heb helaas onlangs (op de kopie van dit topic dat ik zojuist in de mail heb ontvangen na) geen mail ontvangen over de onjuiste werking.

    De website https://fitwordenenblijven.nl/ werkt hier. Ik verwacht dat je op jouw mobiele apparaat last hebt van caching. Kijk voor meer informatie even op https://macworld.nl/artikelen/how-to/hoe-leeg-je-je-cache-in-ios

    Wat betreft je pop-up, deze is ook gewoon zichtbaar. Houd er wel rekening mee dat pop-ups alleen werken voor blogberichten en maar 1 keer zichtbaar zijn (mits ze niet aangepast/opnieuw opgeslagen worden).

    De melding "Inschrijven niet beschikbaar." kom ik nog op terug, maar het lijkt me dat je binnen Enormail de lijst niet beschikbaar hebt gemaakt voor inschrijvingen?

  • Léon
    Léon Gotjé
    Gereageerd op 22-05-2019

    Ik heb net binnen je account gekeken, maar zou zonder dat ik in je Enormail account kan kijken, niet weten wat er mis gaat met de Enormail koppeling. Ik gok nog steeds hetzelfde als in de reactie die ik hier boven plaatste.

  • Petra
    Petra van Rooijen
    Gereageerd op 22-05-2019

    Hoi Leon,

    Dankjewel voor je reactie! De site doet het idd nadat ik mijn cache gewist heb, en de pop-UPS verschijnen ook!

    Het formulieren krijgt helaas nog steeds de foutmelding, dat inschrijven niet meer kan. Zal ik je mijn inloggegevens anders doormailen dat je er even in kan?

    Groetjes!