
Alice Elise Opstal
Geplaatst op 24-09-2017dag allemaal ik ben nieuw hier!
hooiii, sinds vandaag na een enorme drempel toch mij in laten praten op internetsuccess gids.
hoe gaat het jullie af? mij iban word niet herkent op paypro, wat voeren jullie in? graag help !!!
dikke groetjessssss,
elise
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
Alice Elise Opstal
Gereageerd op 24-09-2017hooiii, sinds vandaag na een enorme drempel toch mij in laten praten op internetsuccess gids.
hoe gaat het jullie af? mij iban word niet herkent op paypro, wat voeren jullie in? graag help !!!
dikke groetjessssss,
elise
Victor
Gereageerd op 24-09-2017Wil je soms mijn Iban? Mag best hoor :)
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 24-09-2017Welkom Elise!
Tof dat je de stap hebt gemaakt om hiermee te beginnen.
Als iets niet lukt met PayPro, raad ik je aan om even contact op te nemen met hun support.
Je kunt ze gewoon per mail bereiken op [email protected] en dan kunnen zij zien wat er niet goed gaat.
Josafath Heuer
Gereageerd op 24-09-2017Is je Iban op paypro nog niet geverifieerd of herkent hij hem niet?
Als hij niet geverifieerd is dan is het vaak een kwestie van wachten totdat ze 1 cent op je rekening overmaken met de verificatiecode.
Patrick van der Laan
Gereageerd op 24-09-2017Hallo Elise,
Nogmaals welkom hier! Veel plezier met het bekijken van de video's en het geld gaan verdienen!
Groetjes,
Patrick
Coen Olde Bijvank
Gereageerd op 24-09-2017Welkom en heel veel succes met de 'reis' :)
Alice Elise Opstal
Gereageerd op 24-09-2017Dag josafa,
Hij herkent hem niet op een of andere manier :(
Jeroen Santing
Gereageerd op 25-09-2017Welkom @aliceeliseopstal!
Veel succes!
En met jouw rekeningnummer komt het wel goed. Als dat je grootste probleem is..... :-)
Heel veel succes!
Josafath Heuer
Gereageerd op 25-09-2017Hé Alice, wat je nog kan proberen is naar Paypro gaan. Daarna rechtsboven op je naam klikken >>> profiel >>> bankgegevens wijzigen. Check of je je IBAN en de BIC van je bank goed hebt in gevuld. Als je hem dan opnieuw opslaat en evt. aanpast zou hij moeten werken.
Louise Prins
Gereageerd op 25-09-2017Welkom Alice!
In het begin kunnen er her en der wat opstartprobleempjes zijn, dan alles even checken, bij de helpdesk of hier om hulp vragen en dan ga je er komen hoor!
Ik wens je veel succes toe!
Alice Elise Opstal
Gereageerd op 25-09-2017Bedankt allemaal voor de positiviteit !
Lets hope for the best !??