Ellen Janssens
Geplaatst op 05-02-2022Bankgegevens PayPro
Hallo
Ik heb moeite met de bankgegevens in orde te krijgen. Ik geef mijn IBAN in van mijn bankkaart en vervolgens ook de BIC-code. Als ik dit doe krijg ik een e-mail dat dit niet geldige gegevens zijn. Ik zit bij BNP Paribas Fortis. Iemand die hier misschien een oplossing voor heeft?
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten
Ellen Janssens
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
Ellen Janssens
Gereageerd op 05-02-2022Hallo
Ik heb moeite met de bankgegevens in orde te krijgen. Ik geef mijn IBAN in van mijn bankkaart en vervolgens ook de BIC-code. Als ik dit doe krijg ik een e-mail dat dit niet geldige gegevens zijn. Ik zit bij BNP Paribas Fortis. Iemand die hier misschien een oplossing voor heeft?
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten
Ellen Janssens
Sjaak V
Gereageerd op 05-02-2022Ik zou even contact opnemen met je bank, wellicht kunnen zij uitleggen waarom de gegevens niet geldig zijn of anders met de support van PayPro.