Ellen
Ellen Janssens
Geplaatst op 05-02-2022

Bankgegevens PayPro

Hallo

Ik heb moeite met de bankgegevens in orde te krijgen. Ik geef mijn IBAN in van mijn bankkaart en vervolgens ook de BIC-code. Als ik dit doe krijg ik een e-mail dat dit niet geldige gegevens zijn. Ik zit bij BNP Paribas Fortis. Iemand die hier misschien een oplossing voor heeft? 

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten

Ellen Janssens

Reacties (2)
  • Ellen
    Ellen Janssens
    Gereageerd op 05-02-2022

    Hallo

    Ik heb moeite met de bankgegevens in orde te krijgen. Ik geef mijn IBAN in van mijn bankkaart en vervolgens ook de BIC-code. Als ik dit doe krijg ik een e-mail dat dit niet geldige gegevens zijn. Ik zit bij BNP Paribas Fortis. Iemand die hier misschien een oplossing voor heeft? 

    Alvast bedankt.

    Vriendelijke groeten

    Ellen Janssens

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 05-02-2022

    Ik zou even contact opnemen met je bank, wellicht kunnen zij uitleggen waarom de gegevens niet geldig zijn of anders met de support van PayPro.