
Jacko Meijaard Admin
Geplaatst op 17-11-2017Factuur bij verkoop cursus en BTW
Ha mensen,
Zojuist zag ik Jacko zijn mail voorbij komen over de AMR. Ik klikte door en zag dat het enige dat je achter te laten om je aan te melden is je email adres. Ideaal! Dat maakt het lekker laagdrempelig! Ik had dit ook een tijdje en kreeg dan zo nu en dan de vraag om een factuur van iemand die mijn cursus had aangeschaft. Op een factuur moet een adres staan. Hoe doen jullie dat met het verkopen van cursussen en facturen versturen? Mijn boekhouder vertelde me dat ik altijd een adres moet hebben. En maken jullie de factuur dan zelf of is dat geautomatiseerd via Paypro?
En als de klant geen factuur hoeft, hoe doe je dat dan voor je eigen boekhouding?
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
Ferdy Korpershoek
Gereageerd op 17-11-2017Ha mensen,
Zojuist zag ik Jacko zijn mail voorbij komen over de AMR. Ik klikte door en zag dat het enige dat je achter te laten om je aan te melden is je email adres. Ideaal! Dat maakt het lekker laagdrempelig! Ik had dit ook een tijdje en kreeg dan zo nu en dan de vraag om een factuur van iemand die mijn cursus had aangeschaft. Op een factuur moet een adres staan. Hoe doen jullie dat met het verkopen van cursussen en facturen versturen? Mijn boekhouder vertelde me dat ik altijd een adres moet hebben. En maken jullie de factuur dan zelf of is dat geautomatiseerd via Paypro?
En als de klant geen factuur hoeft, hoe doe je dat dan voor je eigen boekhouding?