Tristan Krombeen
Geplaatst op 12-09-2018Foutmelding
Hey allen.
ik ben nu bij module 6 website live zetten. ik heb van eerste video alle instructies gevolgd maar die foutmeldingen blijven er maar staan en die staat er al 24 uur lang. Ik heb mijn domeinnaam veranderd, maar bij Domain mapping in Marketheme en dan bij DNS instellingen heb ik mijn domeinnaam geselecteerd. En dan krijg je 2 foutmeldingen (DNS records nog niet goed ingesteld) en ( Domeinnaam nog niet succesvol verbonden met Marketheme. Dit kan na opslaan maximaal 24 uur duren) Dan heb ik op de button er onder geklikt op Dns aanpassen voor domein ..... en als je de pagina ververst moet de eerste melding verholpen zijn maar dat is bij mij niet het geval en de andere melding is na 24 uur ook niet verholpen. Kan iemand mij helpen?
groetjes,
Tristan
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
Tristan Krombeen
Gereageerd op 12-09-2018Hey allen.
ik ben nu bij module 6 website live zetten. ik heb van eerste video alle instructies gevolgd maar die foutmeldingen blijven er maar staan en die staat er al 24 uur lang. Ik heb mijn domeinnaam veranderd, maar bij Domain mapping in Marketheme en dan bij DNS instellingen heb ik mijn domeinnaam geselecteerd. En dan krijg je 2 foutmeldingen (DNS records nog niet goed ingesteld) en ( Domeinnaam nog niet succesvol verbonden met Marketheme. Dit kan na opslaan maximaal 24 uur duren) Dan heb ik op de button er onder geklikt op Dns aanpassen voor domein ..... en als je de pagina ververst moet de eerste melding verholpen zijn maar dat is bij mij niet het geval en de andere melding is na 24 uur ook niet verholpen. Kan iemand mij helpen?
groetjes,
Tristan
Mark de Vries
Gereageerd op 12-09-2018Hey dude, ik zou wat meer info geven (zoveel mogelijk) als ik jou was. Daarmee verhoog je de kans op een snel en bevredigend antwoord aanzienlijk ?
Mark de Vries
Gereageerd op 12-09-2018Das beter! ? Ik denk dat @leongotje je hierbij prima kan helpen
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 12-09-2018Heb je nog even de domeinnaam?
Tristan Krombeen
Gereageerd op 12-09-2018Bedoel je wat mijn domeinnaam is?
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 13-09-2018Jep, of je Marketheme adres!
Léon Gotjé
Gereageerd op 13-09-2018Ik heb je website gevonden, kan je mij voorzien van je logingegevens van Neostrada? Dan kijk ik even mee. Je kan je gegevens mailen naar [email protected].
Léon Gotjé
Gereageerd op 13-09-2018Ik heb ondertussen je gegevens ontvangen en binnen Neostrada gekeken. Ik heb handmatig de wijzigingen doorgevoerd en alvast de koppeling naar je domein gelegd. Vanaf nu kan je je Marketheme website dus vanuit je eigen domein bekijken.
De foutmeldingen die je nu nog krijgt zijn spoedig weg, deze hebben te maken met het SSL certificaat dat gemaakt wordt.
PS. Ik zag binnen je Neostrada account dat je een hostingabonnement actief hebt. Als je dit deze hebt aangeschaft voor dit domein kan je die opzeggen, hosting zit inbegrepen bij Marketheme.
Tristan Krombeen
Gereageerd op 13-09-2018Super bedankt voor de goede hulp!
En bedankt voor de tip!
Nogmaals bedankt! ?
Léon Gotjé
Gereageerd op 13-09-2018Ondertussen is je SSL certificaat actief! Alles voor elkaar dus.