Jacko
Jacko Meijaard Admin
Geplaatst op 11-01-2017

GetResponse email adres verifiëren

Hallo met @marcvanderstraeten

Ik heb mij aangemeld bij DirectAdmin een nieuw emailadres aangemaakt, daarna bij Getresponse ook het nieuwe adres ingegeven

maar bij de Confirm geeft hij niks mee dus ik kan deze niet bevestigen zoals in de module van jacko wordt gezegt, weet er iemand wat ik precies verkeerd doe

Reacties (3)
  • Marc
    Marc Vanderstraeten
    Gereageerd op 11-01-2017

    Hallo met @marcvanderstraeten

    Ik heb mij aangemeld bij DirectAdmin een nieuw emailadres aangemaakt, daarna bij Getresponse ook het nieuwe adres ingegeven

    maar bij de Confirm geeft hij niks mee dus ik kan deze niet bevestigen zoals in de module van jacko wordt gezegt, weet er iemand wat ik precies verkeerd doe

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 11-01-2017

    Hiervoor kun je het best even contact opnemen met GetResponse @marcvanderstraeten

    Voor ons onmogelijk om te zeggen hoe het komt dat het niet werkt.

    Misschien is de mail in je spambox? Misschien heb je een ad-blocker en werkt daarom de 'Bevestig'-knop niet goed? Kan aan van alles liggen.

    191209-AMP Foutmelding-1.png 191209-AMP Foutmelding-2.png 191209-AMP Foutmelding-3.png
  • Marc
    Marc Vanderstraeten
    Gereageerd op 11-01-2017

    Hoi Jacko

    Ik heb het zelf opgelost ! ben in mijn Directadmin gegaan naar webmail- Roundcube geklikt, ik kreeg een nieuwe toegang maar in het nederlands om te comfirmen gewoon aanklikken en klaar

    Bedankt @marcvanderstraeten