
Jacko Meijaard Admin
Geplaatst op 11-01-2017GetResponse email adres verifiëren
Hallo met @marcvanderstraeten
Ik heb mij aangemeld bij DirectAdmin een nieuw emailadres aangemaakt, daarna bij Getresponse ook het nieuwe adres ingegeven
maar bij de Confirm geeft hij niks mee dus ik kan deze niet bevestigen zoals in de module van jacko wordt gezegt, weet er iemand wat ik precies verkeerd doe
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
Marc Vanderstraeten
Gereageerd op 11-01-2017Hallo met @marcvanderstraeten
Ik heb mij aangemeld bij DirectAdmin een nieuw emailadres aangemaakt, daarna bij Getresponse ook het nieuwe adres ingegeven
maar bij de Confirm geeft hij niks mee dus ik kan deze niet bevestigen zoals in de module van jacko wordt gezegt, weet er iemand wat ik precies verkeerd doe
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 11-01-2017Hiervoor kun je het best even contact opnemen met GetResponse @marcvanderstraeten
Voor ons onmogelijk om te zeggen hoe het komt dat het niet werkt.
Misschien is de mail in je spambox? Misschien heb je een ad-blocker en werkt daarom de 'Bevestig'-knop niet goed? Kan aan van alles liggen.
Marc Vanderstraeten
Gereageerd op 11-01-2017Hoi Jacko
Ik heb het zelf opgelost ! ben in mijn Directadmin gegaan naar webmail- Roundcube geklikt, ik kreeg een nieuwe toegang maar in het nederlands om te comfirmen gewoon aanklikken en klaar
Bedankt @marcvanderstraeten