Tony
Tony Vriends
Geplaatst op 10-11-2016

mogelijkheid automatisch prijzen aanpassen

Is er een mogelijkheid om automatisch prijzen aan te passen met de website die ik promoot. Of heeft iemand ervaring met een productfeed op een website te zetten, en hoe dit zou moeten?

Reacties (7)
  • diederik
    diederik schreudering
    Gereageerd op 10-11-2016

    Is er een mogelijkheid om automatisch prijzen aan te passen met de website die ik promoot. Of heeft iemand ervaring met een productfeed op een website te zetten, en hoe dit zou moeten?

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 10-11-2016

    Prijzen van wat?


    Kun je iets duidelijker zijn, want ik begrijp het niet helemaal ;-).

  • diederik
    diederik schreudering
    Gereageerd op 10-11-2016

    Ik heb een website waarin ik laptops promoot, deze prijzen zijn elke week anders. Ik wil deze graag gelijk hebben met de website die ik promoot. Is dit duidelijker?

  • Bas
    Bas Vd
    Gereageerd op 11-11-2016

    Kan vast wel maar ik zou je afraden de prijzen op je (affiliate) te laten zien. Sell the click. Dus laat ze maar klikken om de prijs te zien. Dan is jouw cookie geplaatst.

    Kan prima een CTA gebruiken als bekijk de prijs hier.

    Als je met tabellen werkt en je wilt toch met iets van prijzen werken kan je bijvoorbeeld met klassen werken. Dus




    €€


    €€€


    €€€€

    En dan deel je zo je producten in prijsklassen. Zo zou ik het doen.

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 11-11-2016

    Is inderdaad geen doen om telkens de prijzen bij te houden. Doen wat @basvandijk zegt ;-).

  • Leendert
    Leendert Nauta
    Gereageerd op 11-11-2016

    De productfeeds passen automatisch de prijzen aan, dit zou je moeten checken met het desbetreffende affiliate netwerk.

    Ik ben het deels met @bas eens over de prijzen, aan de andere kant hebben veel mensen de keuze voor een product al gemaakt en gaan ze daarna de beste prijs zoeken, dus het tonen van de prijs kan ook juist wel interessant zijn, mits deze goed/laag is. Door de prijs niet te tonen loop je die doelgroep misschien mis. Aan de andere kant zorg je wel eerder voor de click... beetje dubbel dus!

  • diederik
    diederik schreudering
    Gereageerd op 11-11-2016

    hmm, bedankt @basvandijk en @jackomeijaard nooit aan gedacht.


    @leendertnauta ja ben het daar ook weer mee eens ;-)