
Tony Vriends
Geplaatst op 10-11-2016mogelijkheid automatisch prijzen aanpassen
Is er een mogelijkheid om automatisch prijzen aan te passen met de website die ik promoot. Of heeft iemand ervaring met een productfeed op een website te zetten, en hoe dit zou moeten?
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
diederik schreudering
Gereageerd op 10-11-2016Is er een mogelijkheid om automatisch prijzen aan te passen met de website die ik promoot. Of heeft iemand ervaring met een productfeed op een website te zetten, en hoe dit zou moeten?
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 10-11-2016Prijzen van wat?
Kun je iets duidelijker zijn, want ik begrijp het niet helemaal ;-).
diederik schreudering
Gereageerd op 10-11-2016Ik heb een website waarin ik laptops promoot, deze prijzen zijn elke week anders. Ik wil deze graag gelijk hebben met de website die ik promoot. Is dit duidelijker?
Bas Vd
Gereageerd op 11-11-2016Kan vast wel maar ik zou je afraden de prijzen op je (affiliate) te laten zien. Sell the click. Dus laat ze maar klikken om de prijs te zien. Dan is jouw cookie geplaatst.
Kan prima een CTA gebruiken als bekijk de prijs hier.
Als je met tabellen werkt en je wilt toch met iets van prijzen werken kan je bijvoorbeeld met klassen werken. Dus
€
€€
€€€
€€€€
En dan deel je zo je producten in prijsklassen. Zo zou ik het doen.
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 11-11-2016Is inderdaad geen doen om telkens de prijzen bij te houden. Doen wat @basvandijk zegt ;-).
Leendert Nauta
Gereageerd op 11-11-2016De productfeeds passen automatisch de prijzen aan, dit zou je moeten checken met het desbetreffende affiliate netwerk.
Ik ben het deels met @bas eens over de prijzen, aan de andere kant hebben veel mensen de keuze voor een product al gemaakt en gaan ze daarna de beste prijs zoeken, dus het tonen van de prijs kan ook juist wel interessant zijn, mits deze goed/laag is. Door de prijs niet te tonen loop je die doelgroep misschien mis. Aan de andere kant zorg je wel eerder voor de click... beetje dubbel dus!
diederik schreudering
Gereageerd op 11-11-2016hmm, bedankt @basvandijk en @jackomeijaard nooit aan gedacht.
@leendertnauta ja ben het daar ook weer mee eens ;-)