Pepijn
Pepijn Goetheyn
Geplaatst op 16-05-2019

paypro

Ben ik de enige die alleen maar problemen heb met Paypro, of zijn er meer? Als ik ergens op klik gebeurd er of helemaal niets of ik krijg heel iets anders. Als ik op de volgende pagina klik gebeurd er sowieso helemaal niets. Ik kan niets beginnen met Paypro Het beeld beweegt ook alle kanten op.

Reacties (15)
  • René
    René
    Gereageerd op 16-05-2019

    Ben ik de enige die alleen maar problemen heb met Paypro, of zijn er meer? Als ik ergens op klik gebeurd er of helemaal niets of ik krijg heel iets anders. Als ik op de volgende pagina klik gebeurd er sowieso helemaal niets. Ik kan niets beginnen met Paypro Het beeld beweegt ook alle kanten op.

  • Danielle
    Danielle Roof
    Gereageerd op 16-05-2019

    Heb van de week mijn aanmelding compleet gemaakt, alles ging goed. Heb je ze al gemaild. Ze reageren over het algemeen erg snel. 

  • Jeroen
    Jeroen Santing
    Gereageerd op 17-05-2019

    Ik heb totaal geen problemen met PayPro. Neem even contact met ze op. Dan lossen ze het probleem voor je op. Met dat laatste heb ik trouwens goede ervaringen :-)

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 17-05-2019

    Denk dat het aan je computer ligt. Probeer het eens op een andere computer ;-)!

  • René
    René
    Gereageerd op 17-05-2019

    Ik heb het op twee verschillende laptops geprobeerd. Ik heb ook paypro gebeld. Die denken dat het in de browser zit. Vanavond even andere browser proberen.

  • Bas
    Bas Vd
    Gereageerd op 17-05-2019

    Mss keer je cache leegmaken.

  • René
    René
    Gereageerd op 17-05-2019

    Probleem opgelost Andere browser.

  • Youri
    Youri Klijn
    Gereageerd op 20-05-2019

    Ik haak hier even in;

    Sinds een paar weken kan ik niet meer op Paypro.nl komen. Ik krijg in elke browser deze melding:

    Je verbinding is niet privé

    Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van paypro.nl te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie

    NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID

    Eerst dacht ik dat dit was vanwege een andere timezone (meerdere sites geven een SSL error) maar ook met de juiste (NL) timezone krijg ik deze error. Normaliter kan ik een uitzondering geven en met een onbeveiligde verbinding doorgaan, bij Paypro is dit niet het geval en kan ik echt niet op de website komen.

    Iemand die weet hoe dit op te lossen is?

  • Bert
    Bert van den Einden
    Gereageerd op 20-05-2019

    Heb dit ook wel eens gehad bij bepaalde websites na het installeren van een nieuw modem. Na het opnieuw instellen/resetten van je modem/router was dit bij mij op een gegeven moment opgelost.

    Wellicht is dat het proberen waard.

  • Youri
    Youri Klijn
    Gereageerd op 20-05-2019

    Gezien de beantwoord functie niet lijkt te werken:

    @Bert van den Einden; Voorheen werkte het wel gewoon op deze verbindingen en het is in elke browser en in meerdere landen zo. Lijkt me sterk dat het aan alle routers ligt, zeker gezien mijn vriendin wel de website kan bereiken op dezelfde verbindingen.

    Ik zal Paypro eens benaderen.

  • M
    M
    Gereageerd op 20-05-2019

    @ youri kijk eens naar de datum en de tijd van je laptop

    daarin kan soms ook het probleem zitten.

  • Jan
    Jan M
    Gereageerd op 10-06-2019

    Is bij jullie PayPro ook nog steeds down atm? Krijg Error 500 als ik naar het Dashboard ga (is overigens al een paar uur zo)

  • Suze
    Suze Keultjes
    Gereageerd op 10-06-2019

    Jep, bij mij wilt ie ook niet!

  • Robert
    Robert Jansen
    Gereageerd op 10-06-2019

    De laatste tijd wel vaker. Heb ze gemaild.

  • Michel
    Michel Roes Admin
    Gereageerd op 10-06-2019

    Nope hier hetzelfde probleem, heb ze ook een mail gestuurd zonet.