Pepijn Goetheyn
Geplaatst op 16-05-2019paypro
Ben ik de enige die alleen maar problemen heb met Paypro, of zijn er meer? Als ik ergens op klik gebeurd er of helemaal niets of ik krijg heel iets anders. Als ik op de volgende pagina klik gebeurd er sowieso helemaal niets. Ik kan niets beginnen met Paypro Het beeld beweegt ook alle kanten op.
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
René
Gereageerd op 16-05-2019Ben ik de enige die alleen maar problemen heb met Paypro, of zijn er meer? Als ik ergens op klik gebeurd er of helemaal niets of ik krijg heel iets anders. Als ik op de volgende pagina klik gebeurd er sowieso helemaal niets. Ik kan niets beginnen met Paypro Het beeld beweegt ook alle kanten op.
Danielle Roof
Gereageerd op 16-05-2019Heb van de week mijn aanmelding compleet gemaakt, alles ging goed. Heb je ze al gemaild. Ze reageren over het algemeen erg snel.
Jeroen Santing
Gereageerd op 17-05-2019Ik heb totaal geen problemen met PayPro. Neem even contact met ze op. Dan lossen ze het probleem voor je op. Met dat laatste heb ik trouwens goede ervaringen :-)
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 17-05-2019Denk dat het aan je computer ligt. Probeer het eens op een andere computer ;-)!
René
Gereageerd op 17-05-2019Ik heb het op twee verschillende laptops geprobeerd. Ik heb ook paypro gebeld. Die denken dat het in de browser zit. Vanavond even andere browser proberen.
Bas Vd
Gereageerd op 17-05-2019Mss keer je cache leegmaken.
René
Gereageerd op 17-05-2019Probleem opgelost Andere browser.
Youri Klijn
Gereageerd op 20-05-2019Ik haak hier even in;
Sinds een paar weken kan ik niet meer op Paypro.nl komen. Ik krijg in elke browser deze melding:
Je verbinding is niet privé
Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van paypro.nl te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie
NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID
Eerst dacht ik dat dit was vanwege een andere timezone (meerdere sites geven een SSL error) maar ook met de juiste (NL) timezone krijg ik deze error. Normaliter kan ik een uitzondering geven en met een onbeveiligde verbinding doorgaan, bij Paypro is dit niet het geval en kan ik echt niet op de website komen.
Iemand die weet hoe dit op te lossen is?
Bert van den Einden
Gereageerd op 20-05-2019Heb dit ook wel eens gehad bij bepaalde websites na het installeren van een nieuw modem. Na het opnieuw instellen/resetten van je modem/router was dit bij mij op een gegeven moment opgelost.
Wellicht is dat het proberen waard.
Youri Klijn
Gereageerd op 20-05-2019Gezien de beantwoord functie niet lijkt te werken:
@Bert van den Einden; Voorheen werkte het wel gewoon op deze verbindingen en het is in elke browser en in meerdere landen zo. Lijkt me sterk dat het aan alle routers ligt, zeker gezien mijn vriendin wel de website kan bereiken op dezelfde verbindingen.
Ik zal Paypro eens benaderen.
M
Gereageerd op 20-05-2019@ youri kijk eens naar de datum en de tijd van je laptop
daarin kan soms ook het probleem zitten.
Jan M
Gereageerd op 10-06-2019Is bij jullie PayPro ook nog steeds down atm? Krijg Error 500 als ik naar het Dashboard ga (is overigens al een paar uur zo)
Suze Keultjes
Gereageerd op 10-06-2019Jep, bij mij wilt ie ook niet!
Robert Jansen
Gereageerd op 10-06-2019De laatste tijd wel vaker. Heb ze gemaild.
Michel Roes Admin
Gereageerd op 10-06-2019Nope hier hetzelfde probleem, heb ze ook een mail gestuurd zonet.