Tjalling
Tjalling -
Geplaatst op 20-06-2017

PayPro - Hoe zit het nu met die betaalpagina's?

Ik heb aan PayPro nogmaals een dringende oproep gedaan om hun betaalpagina's een upgrade te geven.

Wil het liefst open zijn hierover omdat ik weet dat meer mensen deze mening delen.

Uit het webinar van vorige maand bleek dat hun prioriteit hier niet ligt.

Terwijl dit ontzettend belangrijk is.

Ze onderschatten de waarde van een mooie, goed converterende betaalpagina denk ik.

Vind jij ook dat de betaalpagina's van PayPro niet mooi zijn en een middelmatige conversie opleveren?

Ben je benieuwd naar de reactie van PayPro?

Houd jullie graag op de hoogte.

Zie de onderstaande mail

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste PayPro,

Ik ben nu een jaar of 4 een affiliate via jullie netwerk en maak hier graag gebruik van.

Binnenkort maak ik de switch naar product eigenaar.

Hiervoor heb ik natuurlijk twee opties: de switch maken naar een Merchant Account van PayPro.

Of een andere dienst gebruiken. Ik moet zeggen: ik twijfel enorm!

Al een jaar of 2 heb ik op meerdere momenten laten weten dat ik jullie betaalpagina's niet mooi vindt.

Sterker nog: ik weet zeker dat ze niet zorgen voor hoge conversies.

Ook tijdens het laatste webinar heb ik aangegeven dat dit voor mij een dealbreaker is.

En ik weet dat dit voor veel mensen het geval is.

Zijn jullie bereid om de (zeer oude) betaalpagina een upgrade te geven, die écht is gericht op conversie?

Zie bijvoorbeeld https://thrivecart.com/ (een eindje naar onder scrollen) voor een voorbeeld.

Of de checkout plugins die beschikbaar zijn voor WooCommerce.

Ben benieuwd wat jullie visie hierop is, en of jullie dit oppakken.

Moet geen jaren kosten om zoiets te designen lijkt me.

Een goed geoptimaliseerde betaalpagina kan conversies verhogen met 200-300%.

Ik noem maar wat getallen.

Ik wil mensen geen 'disconnect' gevoel geven, tussen een geoptimaliseerde salespage en een niet geoptimaliseerde betaalpagina.

P.S. Ik vind het prima als dit door wordt gestuurd naar de directeur of Mathieu. Prima zelfs :)

Ik kijk uit naar jullie antwoord.

Groeten,

Tjalling

Reacties (7)
  • Tjalling
    Tjalling -
    Gereageerd op 20-06-2017

    Ik heb aan PayPro nogmaals een dringende oproep gedaan om hun betaalpagina's een upgrade te geven.

    Wil het liefst open zijn hierover omdat ik weet dat meer mensen deze mening delen.

    Uit het webinar van vorige maand bleek dat hun prioriteit hier niet ligt.

    Terwijl dit ontzettend belangrijk is.

    Ze onderschatten de waarde van een mooie, goed converterende betaalpagina denk ik.

    Vind jij ook dat de betaalpagina's van PayPro niet mooi zijn en een middelmatige conversie opleveren?

    Ben je benieuwd naar de reactie van PayPro?

    Houd jullie graag op de hoogte.

    Zie de onderstaande mail

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Beste PayPro,

    Ik ben nu een jaar of 4 een affiliate via jullie netwerk en maak hier graag gebruik van.

    Binnenkort maak ik de switch naar product eigenaar.

    Hiervoor heb ik natuurlijk twee opties: de switch maken naar een Merchant Account van PayPro.

    Of een andere dienst gebruiken. Ik moet zeggen: ik twijfel enorm!

    Al een jaar of 2 heb ik op meerdere momenten laten weten dat ik jullie betaalpagina's niet mooi vindt.

    Sterker nog: ik weet zeker dat ze niet zorgen voor hoge conversies.

    Ook tijdens het laatste webinar heb ik aangegeven dat dit voor mij een dealbreaker is.

    En ik weet dat dit voor veel mensen het geval is.

    Zijn jullie bereid om de (zeer oude) betaalpagina een upgrade te geven, die écht is gericht op conversie?

    Zie bijvoorbeeld https://thrivecart.com/ (een eindje naar onder scrollen) voor een voorbeeld.

    Of de checkout plugins die beschikbaar zijn voor WooCommerce.

    Ben benieuwd wat jullie visie hierop is, en of jullie dit oppakken.

    Moet geen jaren kosten om zoiets te designen lijkt me.

    Een goed geoptimaliseerde betaalpagina kan conversies verhogen met 200-300%.

    Ik noem maar wat getallen.

    Ik wil mensen geen 'disconnect' gevoel geven, tussen een geoptimaliseerde salespage en een niet geoptimaliseerde betaalpagina.

    P.S. Ik vind het prima als dit door wordt gestuurd naar de directeur of Mathieu. Prima zelfs :)

    Ik kijk uit naar jullie antwoord.

    Groeten,

    Tjalling

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 20-06-2017

    PayPro heeft gelukkig wel een API waarmee je aangepaste betaalpagina's kunt laten maken; zoals Fred ook doet bij Fred's Bouwtekeningen ;-).

  • Tjalling
    Tjalling -
    Gereageerd op 20-06-2017

    @jackomeijaard

    Ik zie nog steeds dezelfde standaard betaalpagina als altijd.

    Zou het kunnen dat ik mijn cookies eens moet legen misschien?

    In ieder geval mooi dat er wat mogelijk is met een API.

    Thanks.

  • Tjalling
    Tjalling -
    Gereageerd op 20-06-2017

    Ja! Dat moet het zijn.

    Zie nu bij Vuora (van Coen) een aangepaste versie.

    Alright. Ik ga de mogelijkheden eens verkennen.

    Maar dan nog vind ik dat ze hier een mooie standaard voor kunnen doorvoeren :) !

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 21-06-2017

    Deze zou je bij Fred moeten zien (zie screenshot).

    Klopt inderdaad, de standaard is zwaar verouderd. Zou al lang een nieuwe moeten zijn, maar ja ;-).

    Schermafbeelding 2017-06-21 om 08.03.48.png
  • Tjalling
    Tjalling -
    Gereageerd op 21-06-2017

    Thanks! Mooi zeg.

    Ik durf te zeggen dat dit een van de hoofdredenen is dat hij al lange tijd op plaats 1-5 staat in PayPro.

    Dit maakt een mega verschil, al sta je daar nooit zo bij stil :)

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 21-06-2017

    Fred draait enorm veel traffic. Vergeet niet dat zijn product ook al iets van vijf jaar op PayPro staat en eigenlijk één van de producten is die massaal gepromoot word.

    Daarnaast zit het in de hobby-markt, waar mensen sneller geld uitgeven dan bijvoorbeeld de internet marketing-niche.

    Maar inderdaad, deze betaalpagina zorgt zeker voor een hogere conversie - maar dit is dus redelijk eenvoudig te maken via de PayPro API.