Léon
Léon Gotjé
Geplaatst op 05-01-2019

afbeelding in profiel

Hoi forumleden,

Ik wil een foto in mijn profiel uploaden, maar heb hier problemen mee. 

Ik heb de foto gedownload in pixabax en vervolgens aangepast tot het formaat dat ik nodig heb. 

Wanneer ik de foto upload komt de foto niet in het juiste formaat te staan. 

Het systeem gebruik de oude, onaagepaste foto.

Wie kan me verder helpen?

Reacties (4)
  • Tom
    Tom Vink
    Gereageerd op 05-01-2019

    Hoi forumleden,

    Ik wil een foto in mijn profiel uploaden, maar heb hier problemen mee. 

    Ik heb de foto gedownload in pixabax en vervolgens aangepast tot het formaat dat ik nodig heb. 

    Wanneer ik de foto upload komt de foto niet in het juiste formaat te staan. 

    Het systeem gebruik de oude, onaagepaste foto.

    Wie kan me verder helpen?

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 05-01-2019

    Hi Tom,

    Waar wil je precies uploaden?

  • Tom
    Tom Vink
    Gereageerd op 06-01-2019

    Hi Jacko, 

    Het is me al gelukt;-) toch bedankt voor je reactie! 

    Heb wel direct een andere vraag.. 

    Als ik de website online wil zetten geeft het systeem 2 meldingen:

    1. DNS records nog niet goed zijn ingesteld. 

    2.  Domein idealebaanvinden.nl nog niet succesvol verbonden met Marketheme. Dit kan na opslaan maximaal 24 uur duren.

    Zoals je laat zien in jouw video heb ik 1x op de DNS aanpassen voor domein geklikt.

    in de video word jouw tekst DNS records nog niet goed zijn ingesteld dan groen en geeft het systeem aan dat DNS records goed zijn ingesteld. Dat is bij mij niet het geval.

    Heb je enig idee hoe dit komt?

    Kan het misschien zijn doordat ik óók een domeinnaam mét webhosting heb besteld bij neostrada en wordpress geïnstalleerd heb. 

    Kun je me hiermee verder helpen? 

    Ik wil namelijk de site op het moment graag online zetten met marketheme.

    Groetjes Tom

  • Jacko
    Jacko Meijaard Admin
    Gereageerd op 06-01-2019

    Goed om te horen dat het is gelukt Tom!

    Weet je zeker dat je DNS servers goed naar de Marketheme servers staan ingesteld?

    Het is voor mij zo lastig te zeggen, omdat ik natuurlijk niet in je instellingen kan kijken. Het beste kun je even mailen naar @leongotje​ via [email protected], dan kan hij kijken waar het eventueel fout gaat.