Sjaak
Sjaak V
Geplaatst op 23-04-2022

berichtenpagina opent geen gepubliceerde berichten

Hallo, 

Ik stel toch mijn vraag hier even. Wanneer ik bij mijn dashboard op de berichten-knop druk, dan heb ik de keuze in "alle, gepubliceerde, sticky, concepten". Hij opent alles behalve de gepubliceerden. Hij blijft maar nadenken en uiteindelijk komt hij niet. 

Wat kan ik nu doen, zodat ik er wel weer in kan komen en verder kan...?

hoor het graag, dank alvast.

Nicolet

Reacties (18)
  • Nicolet
    Nicolet Reus
    Gereageerd op 23-04-2022

    Hallo, 

    Ik stel toch mijn vraag hier even. Wanneer ik bij mijn dashboard op de berichten-knop druk, dan heb ik de keuze in "alle, gepubliceerde, sticky, concepten". Hij opent alles behalve de gepubliceerden. Hij blijft maar nadenken en uiteindelijk komt hij niet. 

    Wat kan ik nu doen, zodat ik er wel weer in kan komen en verder kan...?

    hoor het graag, dank alvast.

    Nicolet

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 24-04-2022

    Het kan zijn dat er iets je thema of in een plugin die je gebruikt zit dat zoeken op Status Publish verstoord.

    Welk thema gebruik je?

  • Nicolet
    Nicolet Reus
    Gereageerd op 24-04-2022

    Hoi Sjaak,

    O zou dat kunnen? Ik heb recent wel een update gedraaid, maar daarna deed alles het gewoon.

    Ik gebruik het thema Blocksy.

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 24-04-2022

    Hoe lang is het geleden dat je zag dat het nog werkte en wat is er daarna aan je site veranderd?

    Er moet iets veranderd zijn want anders zou het nog steeds werken.

  • Nicolet
    Nicolet Reus
    Gereageerd op 25-04-2022

    Ja zo heb ik ook teruggedacht. Ik heb de dag ervoor er nog ingezeten, hij laadde toen ook langzamer, maar opende wel. Ik ben geen bijzondere veranderingen gedaan naar mijn idee. Ik dacht al dat het misschien in mijn computer zelf zit. 

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 25-04-2022

    Je zou het dan eerst in een andere browser kunnen proberen en anders even op een ander apparaat, bijvoorbeeld je telefoon, testen, dan weet je of het in je computer zelf zit.

  • Nicolet
    Nicolet Reus
    Gereageerd op 29-04-2022

    Ik heb hem toch maar teruggezet naar de laatste backup om het op te lossen en dat lukte. Bedankt voor het meedenken.

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 29-04-2022

    Mooi dat het opgelost is, dan was er na je laatste backup toch iets veranderd waardoor dat niet meer werkte.

  • Nicolet
    Nicolet Reus
    Gereageerd op 30-04-2022

    Nou...ben ik weer... ik heb het probleem opnieuw.

    Dit keer weet ik wat er mis gaat, ik heb een verandering gemaakt in een bericht, waarvan de titel anders is. Nu opent hij dus weer de berichten niet.

    Nu mijn vraag, ik heb net een backup gemaakt. Gisteren ook, nu wil ik hem terugzetten naar gisteren maar alleen het onderdeel "berichten" wil ik naar gisteren terugzetten.

    Bij de backup heb ik opties die ik kan aanvinken. 

     Plugins

     Thema's

     Uploads

     Overige en 

    database

    In welke map zitten de berichten, dan zet ik alleen deze terug, dat kan toch?

  • Nicolet
    Nicolet Reus
    Gereageerd op 30-04-2022

    had ik al gedaan ja, dat was het niet.

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 30-04-2022

    Dan moet je de database terug zetten, daar zitten je berichten in opgeslagen.

  • Nicolet
    Nicolet Reus
    Gereageerd op 30-04-2022

    Super fijn dat je weer zo snel reageert Sjaak! Ik ga het direct doen, je hoort het van me.

    Ben ik weer, gelukt! En mijn andere veranderingen zijn niet verloren gegaan!!

    Heel erg bedankt. En heel fijn dat je me verder hebt geholpen.

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 30-04-2022

    Graag gedaan Nicolet!

  • Nicolet
    Nicolet Reus
    Gereageerd op 01-05-2022

    Er gaat toch iets niet goed. Waar ik gisteren problemen had (en opgelost met terugzetten naar backup) met de gepubliceerde berichten bij mijn dashboard, kan ik nu "alle", "concepten" en "prullenbak" niet openen. 

    Dus nu weer teruggezet naar de back-up van gisteren, maar dat biedt geen uitkomst. 

    Ik heb dus hetzelfde probleem, maar nu geen oplossing.

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 01-05-2022

    Dan is er toch nog iets op je site wat de werking verstoord, je kan nog het volgende doen:

    - Wordpress opnieuw installeren bij Dashboard -> updates

    - Je plugins één voor één uitschakelen en iedere keer als je er één uitgeschakeld hebt kijken of het werkt, zo kun je er achter komen of het in een plugin zit en welke.

    - Je thema opnieuw installeren.

    Als dat allemaal niet helpt zou er even iemand naar je site moeten kijken om het probleem op te sporen.

  • Nicolet
    Nicolet Reus
    Gereageerd op 01-05-2022

    Hoi Sjaak,

    Het ligt niet aan WP, na de update hetzelfde.

    Toen alle plugins nagelopen en bij de één-na-laatste plugin....gevonden!

    Het ligt aan de plugin Yoast SEO. Deze heb ik vanaf het begin er al op.

    Goed ik heb hem verwijdert en opnieuw gezocht en erop gezet. Maar dan heeft hij weer hetzelfde probleem.

    Is er een andere SEO plugin? Kan ik leven zonder deze plugin?

    nogmaals mijn dank voor je feedback!!

    Wordt gewaardeerd!

  • Sjaak
    Sjaak V
    Gereageerd op 02-05-2022

    Het lijkt er op dat er een conflict is tussen Yoast SEO en iets anders op de site, om dat op te lossen zou er iemand naar de site moeten kijken.

    Er zijn zeker andere SEO plugins bijv. All in one SEO of Rank Math, je moet dan wel de instellingen van yoast importeren in de andere plugin.

  • Nicolet
    Nicolet Reus
    Gereageerd op 02-05-2022

    Dat klinkt als wanneer ik een andere SEO plugin erop zet heb, ik misschien wel hetzelfde probleem heb. Handiger als ik dan even iemand er naar laat kijken, ook omdat ik niet weet hoe ik de instellingen van yoast moet importeren.