
Daphne & Denise -
Geplaatst op 14-12-2020Hulp gezocht met Wordpress plugins
Goedemiddag,
Sinds vandaag lopen wij tegen het probleem aan dat wij geen nieuwe plugins meer kunnen installeren of bestaande updaten.
De enige error die wij zien is :
Installatie mislukt: Het pakket kon niet geïnstalleerd worden.
Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
Daphne & Denise -
Gereageerd op 14-12-2020Goedemiddag,
Sinds vandaag lopen wij tegen het probleem aan dat wij geen nieuwe plugins meer kunnen installeren of bestaande updaten.
De enige error die wij zien is :
Installatie mislukt: Het pakket kon niet geïnstalleerd worden.
Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Léon Gotjé
Gereageerd op 14-12-2020Is je webhosting mogelijk vol geraakt?
Jeroen Santing
Gereageerd op 14-12-2020Daar zat ik ook aan te denken. Of er zitten plugins elkaar in de weg. Welke plugins wilde je installeren / updaten?
Daphne & Denise -
Gereageerd op 14-12-2020Hoi Léon,
Dankjewel voor je reactie.
Nee helaas er is op dit moment nog : 14,3 GB (97.81 %) beschikbaar bijna alles dus :) (15gb totaal)
We hebben vanmiddag contact gezocht met de hostingpartij.
Wij hadden namelijk een blog gevonden over een php memory limit, waardoor dit zou kunnen gebeuren. Dit kunnen ze dus niet aanpassen.. omdat de hosting ook met andere users wordt gedeeld.
Ze hebben ons geadviseerd om dit via SFTP te uploaden.
Dit is gelukt, maar dit is helaas een hele omweg.
Omdat hij updates van plugins ook niet meer wilt installeren..
Dus wij zijn op dit moment genoodzaakt om alles handmatig te downloaden als er een nieuwe update is etc.
Heb jij nog een andere suggestie?
Alvast bedankt!
Daphne & Denise -
Gereageerd op 14-12-2020Hoi Jeroen,
Dankjewel voor je bericht.
We hebben dit bij meerdere plugins geprobeerd.
Zelfs alle plugins gedeactiveerd, toen was het nog niet opgelost.
Naar standaard Wordpress thema overgeschakeld en helaas ook niet verholpen.
Overigens is het hetzelfde probleem bij het installeren van een nieuw thema.
Dit kan beide op dit moment alleen maar via SFTP geupload worden en dan worden gëinstalleerd.
Erg omslachtig..
Wij hebben nog een andere website via dezelfde hosting partij en hier treedt het probleem niet op. Dus dit lijkt mogelijk dan toch het eerder genoemde PHP memory limit probleem vermoeden wij..
Als je nog suggesties hebt horen wij het graag!
Dankjewel
Sjaak V
Gereageerd op 14-12-2020De PHP memory limit kun je bij de meeste webhosters aanpassen in het .htaccess bestand met de volgende regel:
php_value memory_limit 256M
In dit geval wordt de limiet op 256 Mb gezet.
Het .htaccess bestand staat in de root directory (bij veel webhosters public_html) waar ook bijv. de mappen wp-content, wp-admin en wp-includes staan.
Dit bestand kun je downloaden en aanpassen met een html-editor of met kladblok, geen tekstverwerker gebruiken!
Een andere mogelijkheid die je kan proberen is om aan het wp-config.php bestand wat in diezelfde map staat de volgende regel toe te voegen:
define(‘WP_MEMORY_LIMIT’, ’256M’);
Het probleem kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben.
Daphne & Denise -
Gereageerd op 14-12-2020Hoi Sjaak,
Dankjewel voor je antwoord.
Hier kunnen wij ook zeker iets mee, als dit verkeerd gaat heeft dit dan nog grote risico's?
Wij willen namelijk niet zomaar iets gaan aanrommelen, met als risico dat de website straks volledig plat ligt.
Heb je nog meer tips of suggesties, waardoor deze error zou kunnen komen?
Alvast bedankt!
Daphne & Denise -
Gereageerd op 15-12-2020Goedemorgen,
Na een hele dag troubleshooten van alles uitgesloten.
De memory limit stond al op 256, plugins uitgeschakeld,thema gewisseld enz.
Kwamen wij er gisteravond achter dat wij ook geen blogs meer konden aanpassen..
Toen ging er wel een lichtje branden dat het de hosting moest zijn.
En inderdaad...wij loggen vanmorgen in en alle problemen zijn verholpen. Mogelijk dus server problemen geweest.
Heel erg bedankt voor jullie tips en advies :)
Léon Gotjé
Gereageerd op 15-12-2020Ik weet niet waar je website gehost is, maar wanneer ze aangeven dat je niks kan verhogen/aanpassen en plots weer wel zou ik een antwoord eisen hoe het nu wel ineens werkt, of zo snel mogelijk gaan verhuizen.
Sjaak V
Gereageerd op 15-12-2020Fijn dat het weer werkt! Ik ben het met Léon eens, een goede webhoster zou uitleg moeten kunnen geven van wat zij precies gedaan hebben waardoor het nu weer werkt, nu klinkt het allemaal een beetje vaag.
P.S.
Als je ooit een bestand wat op de server staat zou moeten aanpassen (zoals bijv. .htaccess of wp-config.php) moet je altijd zorgen dat je een backup hebt van het origineel, als er bij het aanpassen dan iets niet goed gaat kun je altijd het origineel weer terug zetten. (ik heb overigens als webdesigner/developper veel ervaring met het aanpassen van dat soort bestanden)
Daphne & Denise -
Gereageerd op 15-12-2020Dankjulliewel voor jullie reactie.
Wij gaan straks zeker even telefonisch contact opnemen, dit vinden wij ook erg raar. Plus we zijn vanaf 12 uur smiddags tot 1 uur Snachts aan het troubleshooten geweest, voor uiteindelijk niets.
En zelfs een data backup terug gezet van een week terug, om te zien of er misschien bestanden beschadigd waren..
Dit lag helemaal niet aan onze kant, zoals eerder wel werd gemeld door de hostingpartij.
Wij zijn ook alvast opzoek naar een degelijke en betaalbaar alternatief. Hebben jullie voor ons nog goede mogelijkheden(marketheme is voor nu nog even geen optie).
Jeroen Santing
Gereageerd op 15-12-2020Neostrada :-)
Bert van den Einden
Gereageerd op 15-12-2020Ben een tijdje terug geleden met 4 websites overgestapt naar Cloud86 en hier zeer tevreden over.
Grootste voordeel: De lijntjes zijn zeer kort.
Bij contact krijg je direct iemand die ook technisch verstand heeft van zaken wat ik zelf altijd als erg prettig ervaar.
Marc van den Brink
Gereageerd op 15-12-2020Ik zou "betaalbaar" loslaten en voor kwaliteit gaan. Hier betaal ik ook de beste en snelste pakketten voor al mijn websites.
Hier moet ik komend juli een flink bedrag neerleggen voor 3 jaar, maar feitelijk met een goede week van commissies heb ik dat bedrag er al uit en dan heb ik het beste van het beste.
Martijn .
Gereageerd op 15-12-2020@marcvdbrink Wat betaal jij omgerekend per jaar per website als ik vragen mag?
Zelf maak ik gebruik van Phoenix en heb ik aan all in jaarprijs. Geen extra kosten voor hosting of plug-ins en 24/7 support.
Marc van den Brink
Gereageerd op 15-12-2020Ik moet in juli voor het eerst verlengen, en betaal dan rond de 700.00 voor het snelste pakket en dit is voor 5 websites.
Wil zelf nog niet beginnen aan phoenix of marketheme en alles in eigen beheer houden. vind het geen fijn gevoel om maandelijks te moeten betalen.
Natuurlijk kan zo'n website zijn voordelen geven, maar ik heb ook mensen gezien die na een jaar nog nauwelijks bezoekers of verkopen hadden en dan ben je toch 59,00 of 197.00 x12 kwijt, dus uiteindelijk ligt het aan je eigen input.
Wellicht stap ik nog een keer over maar vind het wel prima zo. Heb vorige week voor het eerst 700.00 verdiend in 1 week. Dus als ik daarmee 3 jaar financier vind ik het dikke prima :)
Daphne & Denise -
Gereageerd op 16-12-2020Hoi Marc,
Dankjewel voor je reactie, wij snappen je punt..
Dit is denk ik per persoon verschillend, wij zijn op dit moment iets langer dan een half jaar bezig.
Wij vinden het helemaal niet erg om hiervoor per maand te betalen.
Maar wij zitten op dit moment niet te wachten op een abonnement van bijvoorbeeld 65 euro per maand. Simpelweg omdat wij nog in de beginfase zitten en er nog te weinig commissies binnenkomen om direct over te gaan op zo'n dure hosting.
Het moet op dit moment geen grote kostenpost gaan worden i.p.v dat we juist bezig zijn met een opbouw, als je ons punt hierin begrijpt:)
Bij welke hosting zit jij als wij dit mogen vragen?
Op dit moment zijn wij onderzoek aan het doen om zo snel mogelijk over te stappen.
Marc van den Brink
Gereageerd op 16-12-2020Ik zit bij neostrada. Maar ik praat ook niet over een abonnement toch ? Ik doe dat zelf ook juist niet en zal dat ook niet gaan doen.
Ik betaal gewoon de webhosting, alleen kies ik dan wel voor het beste. Dat is alles wat ik zei ;)
Maar je hebt bij neostrada ook goedkopere webhosting ;)
Daphne & Denise -
Gereageerd op 17-12-2020Dankjewel allemaal voor jullie reactie. We gaan zo snel mogelijk over naar een betere hosting!
Groetjes Daphne en Denise