Henk Okken
Geplaatst op 13-10-2016[TIP] CTR Verhogen door de huidige maand in de Title en META te zetten
Hey!
Zomaar even een kleine (maar niet minder goede) tip om je CTR (Click Through Rate) in Google te verhogen.
Check onderstaande video :-).
Hier het artikel en code: https://www.internetsuccesgids.nl/ctr-tip-maand-in-title-tag-google/
Succes!
Deze omgeving is een archief van het oude forum en staat geen nieuwe reacties toe. Bekijk onze vernieuwde omgeving op https://hub.internetsuccesgids.nl voor actuele discussies en interactie met de community.
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 13-10-2016Hey!
Zomaar even een kleine (maar niet minder goede) tip om je CTR (Click Through Rate) in Google te verhogen.
Check onderstaande video :-).
Hier het artikel en code: https://www.internetsuccesgids.nl/ctr-tip-maand-in-title-tag-google/
Succes!
diederik schreudering
Gereageerd op 14-10-2016Zou dit ook goed werken bij fysieke producten? Ik ben al begonnen met aanpassen maar toch even na vragen.
Coen Olde Bijvank
Gereageerd op 14-10-2016@jackomeijaard jij zegt "daarom is dus de CTR hoger".. maar heb je dat getest of denk je dat?
diederik schreudering
Gereageerd op 14-10-2016@coenoldebijvank waarschijnlijk heeft hij dat getest, als hij dat denkt is het wel logisch bedacht want tijd trekt wel aandacht, herken ik ook bij mijzelf!
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 14-10-2016Zelf getest bij een affiliate site, en ja, CTR was dik hoger.
Ook logisch ook: mensen zien de huidige maand en denken direct dat de pagina 100% 'vers' is.
diederik schreudering
Gereageerd op 14-10-2016@jackomeijaard is het ook nog verstandig om dit ook nog te doen met %%currentday%% en %%currentmonth%% als bijvoorbeeld een artikel in de korting is?
Coen Olde Bijvank
Gereageerd op 14-10-2016Duidelijk verhaal :) goed bezig!
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 14-10-2016Hmm, zou kunnen, maar Google past niet elke dag je Title-tag aan. Het duurt even voordat Google een wijziging ziet ;-).
Leendert Nauta
Gereageerd op 15-10-2016Leuke tip Jacko!
diederik schreudering
Gereageerd op 24-10-2016Ik heb nu de %%currentmonth%% maar ook %%currenday%%, deze geeft alleen de 22ste aan. Hoe kan je dit oplossen of gaat dit vanzelf?
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 24-10-2016Hoe bedoel je "alleen de 22e"?
In Google duurt het vaak even voordat je META-omschrijving is aangepast. Ik zou daarom ook niet kiezen voor de huidige dag, omdat Google waarschijnlijk niet elke dag je pagina gaat indexeren ;-).
Jeroen Santing
Gereageerd op 24-10-2016Goed bezig @JACKOMEIJAARD!
diederik schreudering
Gereageerd op 25-10-2016Euhm, gister heb ik de %%currentday%% ingevuld en zie je een voorbeeld hoe het er uit gaat zien, hier zag je dan 22ste staan.
De maand was voor google en de dag meer voor de klant, om meer aandacht te trekken met de prijs erbij.
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 25-10-2016Oh in het voorbeeld gaf hij de 22e aan... dit zou gewoon de huidige dag moeten zijn. Misschien staat je WordPress nog een paar dagen achter?
Terezia Takacs
Gereageerd op 25-10-2016Ik heb het ook gedaan maar zelf zie ik dit niet op mijn website
Henk Okken
Gereageerd op 25-10-2016Je ziet dit ook niet op je website.
Het moet verschijnen in de Google zoekresultaten als het goed is tenminste.
julien terpstra
Gereageerd op 25-10-2016@jackomeijaard tip dit kun je ook met jaartal doen %%currentyear%% moet je dan gebruiken
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 26-10-2016Je moet het inderdaad invullen in de SEO titel of Meta-omschrijving in de Yoast SEO instellingen van de pagina of het bericht. Dan zal het in de Google 'snippets' verschijnen.
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 26-10-2016Thanks voor de tip @julienterpstra !
Terezia Takacs
Gereageerd op 27-10-2016Bedankt
Bas Vd
Gereageerd op 27-10-2016Je ziet dit ook op je eigen site in je titel (boven in je browser), dus niet op je pagina zelf.
Terezia Takacs
Gereageerd op 27-10-2016Is het goed om dit bij elke berichten en pagina's te doen of is dit te veel?
Jacko Meijaard Admin
Gereageerd op 27-10-2016Ik zou het niet bij elk bericht of pagina doen @tereziatakacs
Alleen wanneer het relevant is ;-). Don't fool Google!